Skip to main content

heey ben ik weer,

Ik heb een vraag: is het raar om op je dertiende al te masturberen?

ik doe het namelijk ongeveer 1 keer per week. Alleen ben ik er te vroeg mee?, en is dit raar? oja en trouwens als jullie het niet raar vinden, hebben jullie nog tips want soms wordt het een klein beetje saai enzo. Ik vind het ook fijn om te wrijven zegmaar.

Byee!!  x Elzaaaa

Misschien voor meisjes wel maar dan weet ik niet. Jongens beginnen meestal wel eerder

Hey Elza

Maak je geen zorgen :slight_smile:  Dertien is een heel gewone leeftijd om te beginnen met zelfbevrediging. Rond deze leeftijd beginnen je hormonen hun gang te gaan, waardoor je opgewonden kan worden. Jezelf bevredigen kan dan fijn zijn. 

Misschien kan je erotische verhalen lezen om wat spanning toe te voegen? Je zou ook kunnen fantaseren. 

Gr. Kenshin

Heyy

Is volgens mij helemaal niet zo vroeg hoor. Niet mee inzitten. Tips heb ik niet , ben een jongen namelijk 🙃.

Groetjs

Nee het is normaal. Ik ben een jongen en masturbeer al sinds mijn 10e. Ik ken 2 meisjes (gewoon vrienden, niks speciaals)  En eentje masturbeert elke dag 3x en de ander 1x per week. En dat zijn de enige 2 meisjes waar ik echt mee praat… Laat staan andere meisjes in de  wereld.

Reageer