Hoi.
Ik ben een jongen van 17, en ik ben maar 1,68 m groot.
mijn vrienden maken er soms grapjes over en dat vind ik niet erg. maar ik ben er wel heel onzeker over.
ook durf ik hierdoor vaak niet aan te spreken of serieus op ze in te gaan want ik hoor meisjes altijd zeggen dat ze lange jongens leuk/ beter vinden.... ben ik te kort? wat vinden jullie hiervan?
Bladzijde 1 / 1
ik weet trouwens wel dat ik er niks aan kan doen maar toch....
Ik voel je man
Ik ben net 15 geworden en 1.64 m
(Moker irritant)
Maar je moet een paar dingen weten
1) Het gaat om je persoonlijkheid, meisjes zullen eerder vallen voor een aardig "kleintje" dan voor een zak die dan toevallig 2 meter is als je snapt wat ik bedoel
2) aangezien er HEEL veel meisjes onder de 1.60 zijn.....ben jij in principe (ik ook trouwens) langer dan hun
Ik ben net 15 geworden en 1.64 m
(Moker irritant)
Maar je moet een paar dingen weten
1) Het gaat om je persoonlijkheid, meisjes zullen eerder vallen voor een aardig "kleintje" dan voor een zak die dan toevallig 2 meter is als je snapt wat ik bedoel
2) aangezien er HEEL veel meisjes onder de 1.60 zijn.....ben jij in principe (ik ook trouwens) langer dan hun
Hoi!
Ik ben zelf een meisje en als ik erover nadenk, let ik er eigenlijk niet op hoe groot een jongen is. Ik let meer op het karakter. Daarbij is 1m68 niet heel klein denk ik, misschien heb jij toevallig grote vrienden?
Het kan nog altijd zijn dat je gaat groeien, je bent nog niet te oud. :)
Groetjes
x
Ik ben zelf een meisje en als ik erover nadenk, let ik er eigenlijk niet op hoe groot een jongen is. Ik let meer op het karakter. Daarbij is 1m68 niet heel klein denk ik, misschien heb jij toevallig grote vrienden?
Het kan nog altijd zijn dat je gaat groeien, je bent nog niet te oud. :)
Groetjes
x
@ 100Divergent11
Dankje voor de reactie 😛 en ik heb redelijk grote vrienden denk ik..... maar zo veel groeien doe ik denk ik niet meer 😕
Dankje voor de reactie 😛 en ik heb redelijk grote vrienden denk ik..... maar zo veel groeien doe ik denk ik niet meer 😕
@ Angovis
je hebt wel gelijk.
en trouwens jij bent nog maar 15 dus jij gaat 100% nog groeien ik was op die leeftijd maar net 1.60m 😕
je hebt wel gelijk.
en trouwens jij bent nog maar 15 dus jij gaat 100% nog groeien ik was op die leeftijd maar net 1.60m 😕
Hee,
Ik zou je hier niet zo druk om maken,
Iedereen heeft zo wel iets, jij bent misschien iets kleiner en de ander heeft weer hele grote voeten.
Succes nog.
Ik zou je hier niet zo druk om maken,
Iedereen heeft zo wel iets, jij bent misschien iets kleiner en de ander heeft weer hele grote voeten.
Succes nog.
onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon
to true 😛
to true 😛
Ik ben een jongen van 17, en ik ben maar 1,68 m groot.
mijn vrienden maken er soms grapjes over en dat vind ik niet erg. maar ik ben er wel heel onzeker over.
ook durf ik hierdoor vaak niet aan te spreken of serieus op ze in te gaan want ik hoor meisjes altijd zeggen dat ze lange jongens leuk/ beter vinden.... ben ik te kort? wat vinden jullie hiervan?
Ik ben bijna 16 en 1m 66, ik ben ook heel onzeker over mijn lengte. Mag ik vragen hoe groot je nu bent 1 jaar later?
Ik zelf (meisje) ben al iets van 3 jaar (ik ben 16) rond de 1.70 (ik groei bijna niet meer) en ik was vroeger dus best lang (nu zijn anderen ook ongeveer zo) jongens komen pas laater in de groei spurt dan meiden. Ik ben de afgeloopen jaaren altijd grooter geweest dan de meeste jongens en dit jaar is dat een beetje bijgetrokken. Aangezien je 17 bent en rond de 1.70 vind ik dit totaal niet klein nee je kan best lang groeien hoor be de een eindigt dit sneller dan de ander.
Dat anderen hier over ''grappen'' vind ik niet kunnen misschien een iedee om te zeggen dat je het niet zo leuk vind. Echt jammer dat somige menesn altijd anderen zwart maaken om de aandacht van hun leelijke kop af te haalen
Hopelijk stoppen de opmerkingen
Dat anderen hier over ''grappen'' vind ik niet kunnen misschien een iedee om te zeggen dat je het niet zo leuk vind. Echt jammer dat somige menesn altijd anderen zwart maaken om de aandacht van hun leelijke kop af te haalen
Hopelijk stoppen de opmerkingen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.