Ben ik te dik

  • 9 March 2019
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 1.50 en weeg 50 kilo ik heb een best wel dikke buik en sport ook 2 keer per week ik weet niet wat ik moet doen ben al eens bij diëtiste geweest en die zei gewoon ja is niet erg boeit niks ben te bang om naar een andere diëtiste te gaan hebben jullie tips om af te vallen maar dan wel gezond ik drink veel water niet te veel want dat is dan weer niet goed mijn BMI is te zwaar dat heb ik berekend help wat kan ik doen om af te vallen

3 reacties

Hy,
Je diëtiste weet wat ze doet,
waarschijnlijk zit je ook in je groei dus is dit is echt geen probleem. Wat jij voor hebt, heb ik ook voorgehad. Ik ben nu 16 jaar en het is volledig goedgekomen. Je BMI kan te zwaar zijn, maar je doet je best en meer kan je niet doen!
Wel nog 1 tip: yoga kan helpen. Dit is een Brit zware methode waardoor je je lichaam niet heel veel belast. Op YouTube vind je een paar filmpjes waar je goede stappen krijgt.

Dit filmpje gebruik ik:
https://youtu.be/Rv7-obkdiTs

Super veel succes en belast je lichaam niet te veel, het komt allemaal goed!
Groetjes Zon☀️
Badge
he, ik zou gewoon letten op wat ik zou eten maar niet overdrijven.
Als je echt wilt af vallen wat niet nodig is, kan je ook oefeningen doen je hebt van die apps.
maar voel jij je fijn of niet dat is belangerijk.
Groetjes Josephien
Hey, ik heb jouw BMI op de website van het voedingscentrum gecheckt. Als jij je in de leeftijdscategorie 13-18 (14-18 als je een jongen bent) valt heb jij een gezond gewicht. Zoals andere mensen al hebben genoemd zit je nog in de groei en ik denk dat je je nergens zorgen om hoeft te maken. Verder schijn je aan mij goed bezig te zijn door te sporten en water te drinken.

Reageer