Vraag

Begonnen met snijden

  • 18 February 2019
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Badge +2
Hallo allemaal ik ben een tijdje niet op het forum geweest maar ik ben weer terug. Zoals de titel al zegt ik ben vandaag begonnen met snijden ik doe het met een best scherp puntje op mijn pen ik ging met dat puntje over mijn hand en het begon lichtjes te bloeden. Ik weet niet of ik door moet gaan of ik moet stoppen of het gevaarlijk is om door te gaan. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Hopelijk weet iemand anders het wel.

Xxxx femke0912 ( waarschijnlijk zit ik bij de verkeerde sub )

3 reacties

Hoi femke

Het is zeer slecht om het te doen. Als je verkeert snijd kan het echt gevaarlijk zijn. Je kan er ook litekens aan over houden en die gaan nooit meer weg en ik denk niet dat jij dat wilt. Als je littekens er aan over houd dan elke keer als je dat ziet dan woord er er aan herinnert. Het is misschien op dat moment een fijn dat je mentale pijn ff wat minder is maar kan die pijn alleen maar meer worden. En dat wil ik voor jou echt niet.

Ik zou stoppen voor dat je niet meer kan stoppen het kan verslavend zijn en dan kom je er nooit meer af.

Mag ik weten waarom je je zelf hebt gesneden?
Misschien kunnen wij je dan daar mee helpen.

Groetjes
Bella
Badge +2
Bedankt voor je reactie @Bellablue . Ik snee mezelf omdat : tijdens technologie probeerde ik met mijn pen ijzerdraad te buigen toen ging mijn pen kapot en kwam er een scherp puntje aan dat ging per ongelijk over mijn hand en toen ging ik het expres doen en nu zit mijn hele hand onder de krassen
Femke.
Voor 1x kan denk ik niet heel erg kwaat. Maar probeer er wel alsjeblieft mee te stoppen het is en blijft zonde van je lichaam als er wel littekens bij komen. Waarschijnlijk als je deze sneetje laat helen en niet vaker er over heen gaat gaan de littekens na een 2 a 3 weken of zo gaan ze langzaam weg. Dus daar hoef je je heel erg zorgen om te maken. Pas op als je het blijft doen voor adertjes en zo.

Groetjes bella

Reageer