beetje onzeker

  • 1 September 2018
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee, uhmm, ik ben een jongen van 16 en ben een beetje onzeker over mijn piemel. Ik wil in de sportschool liever niet douchen omdat ik bang ben dat mensen mij raar aankijken. Ik vind hem namelijk redelijk klein. Ik weet dat ik er niets aan kan veranderen maar kan iemand mij vertellen wat nou zijn maat is of wat de perfecte maat zou zijn. (slap en stijf)

Dankjewel alvast!

3 reacties

Hey!
Er is geen perfecte maat want iedereen wil iets anders.
en je bent 16 dus je kan nog wat groei erin krijgen.
Dus stop met onzeker te wezen en geniet van je tiener jaren?
Hoi

Je bent wat onzeker, en vindt het bv. moeilijk om in de sportschool te douchen. Zoals @SayItToMy zegt, is er geen perfecte maat, en vindt iedereen wel iets anders fijn of mooi.

Ik vermoed dat het in de douches niet de gewoonte is elkaar aan te staren, en dat iedereen meer bezig is met zichzelf. Jij bent vast niet de enige die dit eng vindt, en daarom zou het dapper zijn om toch te douchen in de sportschool.

Als mensen je toch raar aankijken, zou dat heel onbeleefd van hen zijn. Je zou een blik terug kunnen werpen die aangeeft dat je genoeg hebt van het gestaar, of je zou iets kunnen zeggen als: 'Genoeg gezien?' De meeste mensen stoppen dan met staren. Zo niet, kan je bij een sportcoach of een verantwoordelijke melden dat er naar je gestaard wordt in de douche. De 'staarder' kan hierop aangesproken worden.

Groetjes
Kenshin
Als jij toch niet wilt douchen op school is dat toch je eigen keus dan douche je lekker thuis? (ik ben een meisje trouwens) Maar je hoeft niet onzeker te zijn je bent mooi hoe je bent ??

Reageer