Vraag

beetje dik

  • 21 June 2020
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik ben joriss en ik wil dik zijn. Ik ben al een beetje onderweg, ik merk dat sinds corona ik wat ben aangekomen en wat vetrolletjes heb en kleine manboobs begin te krijgen, ook worden mijn tepels groter en zachter. Alleen nu begin ik te merken dat ik aan het afvallen ben zonder dat ik aan het sporten ben. Heeft iemand tips hoe ik dik kan blijven en kan blijven aankomen? Alvast bedankt.


4 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Waarom zou je dik willen blijven?

 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 2

Overgewicht is niet gezond hè, just so you know

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal, ik ben joriss en ik wil dik zijn. Ik ben al een beetje onderweg, ik merk dat sinds corona ik wat ben aangekomen en wat vetrolletjes heb en kleine manboobs begin te krijgen, ook worden mijn tepels groter en zachter. Alleen nu begin ik te merken dat ik aan het afvallen ben zonder dat ik aan het sporten ben. Heeft iemand tips hoe ik dik kan blijven en kan blijven aankomen? Alvast bedankt.

Ik heb niet echt tips voor je, ik wil alleen zeggen dat je moet oppassen met overgewicht ! Overgewicht is absoluut niet gezond ! 

Reputatie 4
Badge +3

Ik wilde dat eerst ook (ik ben een meisje en heb niet veel vormen) dus ik dacht vrouwlellkijr te lijken door dik te worden. 

 

Mijn advies is, stop ermee. Lukt dit niet of is het een soort verslaving dan zou ik je ouders/mentor/huisarts raadplegen. Zij kunnen je dan weer doorversturen naar een dietist of iets anders.

 

Groetjes xxx 

*ps: wees heel voorzichtig want het kan uit de hand lopem*

 

En ook een belangrijke vraag is: waarom wil je dik worden? Vind je jezelf te dun of vinden andere je te dun? Laat het plz weten xxx

 

Reageer