Vraag

Beenharen Scheren/Harde Beenharen.

  • 6 February 2020
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal..

Ik heb een probleem! Twee jaar geleden begin zomer leek het me een goed idee om mijn beenharen te scheren omdat mij werd verteld dat ik te veel beenhaar had. Ik heb destijds 1x per week mijn benen geschoren. Toen de winter begon en ik weer lange broeken begon te dragen ben ik gestopt met scheren. Vorige zomer schaamde ik me zo erg voor alle donkere en harde beenharen (na aanleiding van het scheren dus) dat ik de hele zomer lange broeken heb gedragen. Nu het langzaam weer warmer begint te worden wil ik toch weer korte broeken kunnen dragen en dus heb ik advies nodig.. Hoe krijg ik weer zachte haartjes/donshaartjes terug zodat het niet zo extreem lijkt en ik het niet meer hoef bij te houden?! Alvast bedankt voor jullie antwoorden!


1 reactie

Hoi

 

Het zou kunnen dat epileren een beter resultaat geeft. Je zou je zo’n epileer-apparaatje kunnen aanschaffen, of aan de slag gaan met waxen. Bij velen geven deze methoden langdurigere resultaten. Echter zijn ze vaak een stuk pijnlijker. 

 

Best naar dat er je verteld werd dat je te veel beenhaar had. Ontharen zou je pas hoeven doen als je dat zelf prettig vindt; niet omdat anderen het je opleggen. Ook als je zou beslissen om niet te ontharen is dat prima, en moet je omgeving er maar aan wennen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer