Skip to main content

Been gebroken (na aanrijding)

• August 22, 2026
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+6

Ik ben laatst aangereden door een scooter en daardoor heb ik mijn been gebroken. Echt super vervelend mijn andere been doet nog meer pijn maar is niet gebroken maar ik kan me nu niet meer zo goed verplaatsen door huis... behalve met een rollator (loopgips) maar papa heeft een bed beneden opgezet omdat ik niet naar m'n eigen slaapkamer kan lopen (traplopen lukt niet) wel vervelend want ik voel nu wat minder privacy... Maar wel super lief heb van veel mensen kaarten gekregen ook mensen uit de kerk die ik helemaal niet ken maar wel super lief! Van vrienden en familie heb ik Lego gekregen om me bezig te houden en sindskort heb ik een Switch 2 dus deze kan ik ook goed inspelen 😅. 

Sinds het ongeluk waardeer ik gewoon kunnen lopen wel een stuk meer want nu kost dat veel meer energie.

Zijn er meer mensen die weleens iets gebroken hebben.

1 reactie

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2026

nou ik heb nooit iets gebroken maar wel bijna hoe het ging :
het was de eerste dag of egens in de week na de kerstvakantie in een tussen uur een vriend van mij die was iemand een beetje al de helen dag aan het plagen zoals eten af pakken en verstoppen dat soort dingen en we zaten op een bankje vlak bij de kluisjes met nog een anderen paar uit onze klas en toen liep die jongen die die dag werdt geplaagt naar mijn vriend toe en ze boggen een beetje ruzzie te krijgen maar ook weer niet en hij wil mijn vriend een tik geven van zovan kap efe maar raakt mijn neus voledig nou toen was ik even nock out en ja ik denk dat ik een halfe lieter heb gebloed uit me neus uit eidelijk is hij voor een week geschorst en zat ik een week thuis en was zwaaaaaar gekneus dus ja dat