Skip to main content

Bedplassen vertellen

• November 3, 2025
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo 

ik plas terug in bed maar ik durf het niet tegen mijn ouders zegen 

wat doen jullie daar aan ? 

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 3, 2025

Daar komen ze toch achter als ze je bed verschonen of elke dag je lakens en pyjama in de wasmand zien.  Je ruikt ook misschien een beetje naar urine als je opstaat.  Je houdt dat niet verborgen dus vertel je het maar beter en dan kunnen jullie samen een oplossing zoeken.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 3, 2025

Ja zou het gewoon tegen Ze zeggen want heb je zelf luiers gehaald als je die niet hebt merken ze het wel aan je ondergoed en beddengoed  .

En als je het zegt kunnen ze je helpen om er van af te komen .

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

Neem de tijd voor dit gesprek zodat je ook wel even met hun kan zitten en niet binnen 2 minuten klaar. En wss weten ze het al omdat je lijkt mij jij en je kamer naar urine ruiken plus bij de was je lakens en pyjama enz ook erg naar urine zullen ruiken 

• November 4, 2025

Als ik jou was zou ik het gewoon zeggen. Wanneer je lakens nat worden ne het in drogen gaat stinkt het al snel, net als je Pyjama. Dan gaan ze het vanzelf merken bij het verschonen van je bed, wanneer je dat zelf doet en  de wasmachine vaker ‘s ochtends start merken ze dat ook natuurlijk.

Misschien kan de huisarts ook helpen om de oorzaak te zoeken en kan er misschien iets aan gedaan worden. Mocht dat niet lukken kan je misschien broekjes of luiers organiseren om je bed te beschermen..

Succes en liefst van een mede Bedplaster!

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 4, 2025

Ik heb het ze gewoon meteen verteld, ik werd wakker met een nat bed en durfde ze niet midden in de nacht wakker te maken maar de volgende ochtend liet ik het mijn moeder meteen weten, het is daarna nog heel vaak gebeurd en nu nogsteeds bijna elke nacht en daarom draag ik luiers

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 26, 2025

Ik zal het vertellen spannend maar wel het beste. Ze willen je zeker helpen eraf te komen of misschien terwijl je probeert om droog te blijven tijdelijk DryNites of andere luiers gebruiken dat als je toch een ongelukje hebt je lekker kan blijven slapen en je uiterust en in een droog bed wakker wordt. Suc6 het komt vast en zeker goed!

Seashell 😘