bang voor ongesteldheid

  • 13 May 2023
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Nou ik ben 12 en nog niet ongesteld geweest heb wel witte strepen opeens in mijn onderbroek

En Al mijn vriendinnen zijn het al geweest 

 

 

Groetjes anoniempjeje


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

En dat durf ik dus niet te vertellen 

Reputatie 7

die witte strepen heten afscheiding. dat is normaal voordat je ongesteld word. ik had het zelf ongeveer 1,5 jaar lang voor ik voor het eerst ongesteld werd. ik weet niet, maar hoe oud zijn je vriendinnen? het zou kunnen zijn dat zij echt al ongesteld zijn geweest, maar het kan ook zijn dat ze het alleen zeggen. en je schreef dat je het niet durft te vertellen, ik ga er vanuit dat je niet durft te vertellen dat jij nog niet ongesteld bent geweest. dat kan je gewoon zeggen is niks om je voor te schamen.

succes!

 

Reputatie 7
Badge +9

Als het komt dan komt het en je hebt eigenlijk wel beetje geluk dat je het nu nog niet bent want is geen pretje en hoe later je wordt hoe minder lang je ongesteld bent 

Reputatie 6
Badge +2

Dankjewel mijn vriendinnen zijn 12 en twee 12 een 13

Reputatie 6
Badge +2

11*

Badge

Hallo, 

Ik ben C. 16 jaar oud, ik ben op mijn 12 de ongesteld geworden. Daarvoor heb ongeveer een jaar lang met 'witte strepen' in mijn onderbroek gelopen. Dit heet afscheiding. Je lichaam reinigt zichzelf van binnenuit. Dus je lichaam maakt zichzelf schoon. Dit kan een voorbereiding zijn op het ongesteld worden. Je kan ongesteld worden tussen je 11 en 18e. Mijn moeder vertelde mij dat zij 18 was. Geen reden om je voor te schamen. (belangrijk om te onthouden) Het niet-ongesteld zijn maakt je niet minder een vrouw. Mijn tip. Draag zo veel mogelijk oude onderbroeken.

Ik hoop dat je hier wat aan had. Liefs - C.

Reageer