Skip to main content

Hoii

ik ben 14 jaar bijna  15 en heb de baard in de keel. Ik merk dat mijn stem best vaak overslaat. Ik ben daar blij mee omdat het wel ongemakkelijk is maar je wel een zwaardere stem krijgt. Maar dat weet ik niet of ik die heb. Je hoort jezelf en dan merk je niet verschil met een jaar geleden natuurlijk

Het is al best eventjes geleden,

om hem weer even omhoog te krijgen…

Iemand?

Hai,

sorry als ik je vraag niet helemaal goed begrijp, maar denk dat het langzaam steeds wat zwaarder word. heel veel jongens van 14 hebben ook nog niet zo´n zware stem dus niet onzeker over zijn hoor ❤ ,

Hoop dat dit wat helpt en veel liefs van mij

Zoals je al zei je merkt het zelf niet maar het gebeurd wel. Dus geen zorgen maken als je het zelf niet merkt!

Heyy,

De baard in de keel hoort er bij en dat je niet merkt dat je stem lager wordt is niet gek. Misschien is het bij jou een geleidelijk proces waar je zelf niks van hoort. Je kan je ouders eens vragen of die merken of je stem al lager wordt die hebben daar misschien een beter antwoord op. 

Liefs, ItsJustMe <3

Het hoort erbij, het kan idd ongemakkelijk zijn als je stem overslaat. Ik zelf krijg het (helaas) ook al. Best ongemakkelijk want ik ben nog maar 12 maar ja. Ik accepteer het 

Groetjes Lupus 

Reageer