Skip to main content
Vraag

Auwww! Heb ik mn vinger gebroken?!

• October 9, 2025
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Mn zus en ik waren net een beetje aan t dom doen met een plastic zakje en andere spullen naar elkaar aan het meppen. (Ik mepte alleen het plastic zakje naar haar maar goed...)

Zij pakte haar telefoon en was van plan naar haar kamer te gaan en ik sloeg met dat zakje richting haar en zij met haar telefoon richting mijn rechterhand. En bam! ​​

Van m'n ringvinger is een kwart nagel eraf en mn pink doet echt enorm veel pijn en is knalrood en tintelt en knakken doet ook pijn. En er zit een beetje een rare knobbel.

Mn zus maakt me alleen belachelijk ermee maar echt het doet zo'n pijn. 

Denken jullie dat het gebroken is? Of iets anders?

XXX Yusa

7 reacties

NightShadow

Heyy,

Dat kan ik je niet vertellen en dat kan niemand hier. De huisarts zou dat wel kunnen, dus misschien kun je daar even langsgaan. En dan maar niet luisteren naar je zus, want better safe than sorry. Sterkte in ieder geval met je hand. Je kan het ook aan je ouders of een andere volwassenen laten zien trouwens, dan kunnen die het beoordelen

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 9, 2025

Laat het koelen en zet er een ijspack ofzo tegenaan en anders je ouders het laten of huisarts als de pijn aanblijft

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 9, 2025

Het is al minder pijn, nu vooral bij de nagelriem. Het voelt wel een beetje warm aan…

Bedankt ​@NightShadow en ​@Arclight22 voor jullie reactie 😆 

XXX Yusa 

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 9, 2025

heyy

ik weet hier zelf nite veel vanaf, maar kun je het nog buigen? want als je het nog kan buigen is er waarschijnlijk niet veel aan de hand, misschien is het dan gekneusd. ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan idd zoals ​@NightShadow en ​@Arclight22 al zeiden. hoop dat het helpt! 

groetjesss ​@S4GEEE 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 9, 2025

@S4GEEE het kan nog buigen. Het doet ook nauwelijks pijn meer, dus ik denk dat het wel goed zit :) 

XXX Yusa 

• October 12, 2025

das fijn

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 13, 2025

Het is nu wel over:)