Vraag

autisme

  • 29 May 2020
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 27 reacties

hi,

ik ben autistisch maar dat wil ik niet. nou weet ik ook dat het geen keuze is maar autistme is het eerste wat mensen bij mij zien. 

ik wil me opnieuw laten testen.

maar ik weet niet of ik het wel echt durf en of het wel verstandig is.

ik ben gestest toen ik 5 was en k ben nu 13. 

zal ik het nou wel of niet doen????

 

  1.  

4 reacties

Hoi,

Zoals je al eigenlijk zei is het geen keuze of je wel of geen autisme hebt. Hoezo denk je eigenlijk dat autisme het eerste is wat mensen bij jou zien? Ik weet zeker dat mensen ook kijken naar jouw goede en leuke kanten. Ikzelf en heel veel mensen zien een mens altijd los van een ziekte of beperking. 

Ik denk dat ze die test bij jou echt niet verkeerd hebben gedaan, maar als je twijfelt over je diagnose en of je wel echt autisme hebt zou je je opnieuw kunnen laten testen. Ik zou het wel eerst even met je ouders over gaan hebben. Hopelijk heb ik je een beetje gerust weten te stellen.

Groeten,

TheColorGreen

Badge

Je kunt dacht ik second opinion laten doen? Zou je het erg vinden dat je ASS hebt? Mensen met ASS hebben ook bepaalde kwaliteiten! 

 

Je hebt dingen waar je heel goed in bent en zo je zwakkere punten. Richt je op het positieve. Maar ik heb misschien wel makkelijk praten. 

Reputatie 3
Badge +1

hi,

ik was woensdag bij mn pygoloog en had ik het ook vertelt dat ik me opnieuw wouw laten testen. en ze zegt wrm ik zeg omdat ik zekerheid wil. en zei zegt ja maar ik ik zo naar jou kijk zie ik wel een autistisch meisje

daar word ik dan zo boos om…

maar ik heb 2 pygologen en de ander zei ja maar je bent autiistisch dus dat is anders.

ik denk nee gap is prc t zelfde

 

maar miss moet ik me ook gwn niet laten testen en er gewoon aan toegeven.

 

bedankt voor je antwoord :slight_smile:

Badge

Je bent wie je bent! Ben je tevreden met wie je bent ongeacht stempel autisme?

Reageer