Skip to main content

Armpje drukken.

• April 10, 2025
  • 10 reacties
  • 114 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal. Met wie zou je willen armpje willen drukken? Mag met je vrienden, alles mag. 

Ik ben benieuwd. 

PS, dit is trouwens mijn eerste topic.

10 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Anoniempieee2009! Leuk dat je je eerste topic start! 😊

Armpje drukken is altijd gezellig en soms hilarisch. Ik zou het wel willen doen met een goede vriend die altijd lacht, zodat het ook een leuke wedstrijd wordt zonder al te serieus te zijn. Of misschien met iemand die verrassend sterk is, gewoon om te kijken hoe het gaat!

Met wie zou jij het willen doen? En waarom?

xx liefs Wolf 🐺

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 4, 2025

Hoi, ik vind het ook wel grappig vaak.  Ik deed het wel eens met mijn vriendin maar inmiddels is dat niet meer eerlijk 😊. Of met vrienden. Soms met leiding bij de scouting. Best lol. Soms win je soms verlies je. Als het maar leuk blijft toch. Trouwens,  been worstelen is ook grappig. Dan lig je naast elkaar met je hoofden beide ter hoogte van de anders voeten en haak je benen in elkaar (achterkant knie) en kijken wie de ander omdrukt. 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 13, 2025

Hoi Wolf. Ik zou het met mijn achterbuurjongen willen doen. Waarom; om te kijken of hij sterk is of niet. Bedankt voor het reageren op mijn topic. 

Groetjes, Anoniempieee2009.

• August 13, 2025

hallo allemaal

Ik zou wel is met mijn oud mentoren armpje drukken, ik ben voor me leeftijd best sterk. En ze durven niet 😅. 

Dan zegt die elke keer,  wat win ik er mee winnen van een leerling of verliezen van een leerling 🤣

Groetjes badeend 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 13, 2025

Hey, ik doe dat wel eens met mn besties. 1 ervan is iig sterker dus ben ik kansloos maar bij de anderen (j/m) is het wisselend xD. Wel grappig om soms te doen idd. 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 13, 2025

Dank je voor je reactie ​@Tover01 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 13, 2025

Vrienden en mijn nichten denk ik 😁

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 13, 2025

Lijkt mij vooral leuk om voor de lol te doen

Ook lijkt het me grappig om het met jongens te doen die zeggen dat zij de enige sterke zijn. Eens zien wie er dan wint hahaha

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 14, 2025

Vrienden en mijn nichten denk ik 😁

Dank je voor je reactie matpat13.👍😀😄

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 14, 2025

Meestal doe ik het met men maten in de pauze, nu vooral tegen eentje die helemaal is van “Sportschoolspieren zijn sterker dan werkspieren” Ik heb best een fysiek intensieve bijbaan dus bouw daar veel spieren op en Ondanks dat hij altijd loopt te zeggen dat hij sterker is dan iedereen die hem kent kan hij nogsteeds niet winnen van mij hahahaha