Vraag

anus schoonmaken

  • 19 March 2020
  • 4 reacties
  • 1105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal, weet iemand goed hoe je je anus schoonmaakt.

Pleasereageer


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Idk, goed afvegen 

kijk gast ik kan je niet echt helpen; gewoon goed vegen als je een grote boodschap hebt gedaan, desnoods met vochtig papier 

Hi finnoniem,

 

ik gok er op dat je meer wilt weten over anaal spoelen. Daar heb ik dus wat over opgezocht.

Voorafgaand aan de linkjes wil ik wel zeggen dat er voor-, maar ook nadelen aan kunnen zitten, bijvoorbeeld als je het te vaak doet. Dat staat ook wel uitgelegd op de sites. Dus lees het hele verhaal op de sites. Daar staat ook geschreven hoe je het kunt doen.

Bij elk van de linkjes zet ik alvast een klein stukje van het artikel.

 

https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/seks-de-praktijk/voorbereiding-op-seks/anaal-spoelen

- begin quote

Anaal spoelen

Als je anale seks hebt kan je poepresten tegenkomen. Als je dit niet fijn vindt, is anaal spoelen met water een oplossing. Als je dit goed doet kom je geen poepresten tegen tijdens het neuken. Een darmspoeling is niet altijd nodig. Anaal spoelen heeft ook nadelen. Het water haalt goede bacteriën weg die nodig voor een gezonde werking van je darmen. Daarnaast kan spoelen voor kleine wondjes zorgen. Hierdoor loop je meer kans op hiv of een soa.

- einde quote

en

https://www.soaaids.nl/nl/professionals/themas/seksoa-magazine/rectaal-spoelen-of-toch-niet-wat-adviseer-je-mannen-die-op-je-spreekuur-komen

- begin quote

Inleiding

Om schoon seks te hebben, kun je je endeldarm spoelen. Is dat nodig? Voorkom je soa's? Wat adviseer je hierover aan mannen die op je spreekuur komen? Rectaal douchen is in de laatste jaren populairder geworden bij mannen die seks hebben met mannen (MSM). Dit wordt vaak gedaan in combinatie met onveilige seks en/of chemsex. Hieronder geven wij antwoord op de meest voorkomende vragen.

- einde quote

 

Ik zet hier expres niet alleen het stukje over hoe je het het beste kan doen. Het is belangrijk om het hele verhaal te lezen op de sites.

 

Groetjes,

M&M's

Dankjewel @M en Ms 

Heyy, misschien met vochtig papier of een washandje? 

Liefs, Naira193 :heart:

Reageer