Skip to main content
Vraag

ander soort boxershort

• January 31, 2026
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Hé jongens ik zag op insta iets voorbijkomen dat leek op een boxershort het zat niet strak maar ook niet heel losjes maar de zijkanten van boxer was open tot aan de elastiek. Draagt of heeft iemand deze wel eens gedragen en hoe voelt het

6 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

ik heb het ooit eens opgezocht, het heet een Split Side Boxer en idd de zijkanten zijn open. 

Zelf zou ik zoiets nooit dragen, maar ik heb ooit eens een gewone boxer met een schaar omgetoverd in iets dat er goed op leek. Maar das al een jaar of 2 geleden. Ik heb er zelfs nog fotos van maar die mag niemand zien (behalve bbf)

• January 31, 2026

ik heb het ooit eens opgezocht, het heet een Split Side Boxer en idd de zijkanten zijn open. 

Zelf zou ik zoiets nooit dragen, maar ik heb ooit eens een gewone boxer met een schaar omgetoverd in iets dat er goed op leek. Maar das al een jaar of 2 geleden. Ik heb er zelfs nog fotos van maar die mag niemand zien (behalve bbf)

Oké weet je nog hoe dat voelde was het fijn of juist niet. Ik wil het wel proberen en zeker omdat het van dat gladde stof is maar ik zou het misschien met school dragen maar niet als ik gym heb en ook niet met trainen en wedstrijd 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 1, 2026

Nee geen ervaring mee en denk ook niet dat ik zoiets zou gaan dragen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 3, 2026

@Ander Hoe heb je dat gemaakt van een oude boxer?

Ik heb ze zelf nooit gedragen, maar je kan altijd iets proberen door het gewoon te kopen of zoals ​@Ander het te maken. Het is niet raar ofzo dat is iemand mening dus proberen zou ik zeggen.

Groetjess

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 3, 2026

@anoniemtje de topic opener is niet meer actief. Al was dat wel een verassing: Aubien was al meer dan 5 jaar op het forum 🤔 maar dus je hoeft niets meer tegen de TO te zeggen, die leest het wrs niet meer 

Ik ga weer on topic nu 🙃

Liefs Yusa 😘

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 6, 2026

@anoniemtje gewoon met een schaar een /\ knippen aan de zijkanten, van onder naar boven tot net onder de elastik. De stof rafelde wel snel uit dus lang heeft mn makeshift split short niet geleefd. Mss als je kunt werken met een naaimachine?  

@Yusa oei is hij nu een van de vele anonymoussen geworden? Tja is zijn keuze dan he