Vraag

amandelen verwijderen op 16 jarige leeftijd


Badge

Hoii, heeft iemand tussen de 12-18 zijn amandelen laten verwijderen? 
Ik ben vandaag bij de KNO geweest en hier werd me verteld dat dit heel erg pijn doet omdat ik geen ‘kind’ meer ben. Ik hoor graag van leeftijdgenoten hoe hun dit hebben ervaren. Doet het heel veel pijn?  


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @ForeverYoung,

Ik heb geen ervaring met amandelen laten verwijderen, maar omdat je topic zo ver naar onderen is gezakt (als je dat zo goed uitdrukt) reageer ik toch even. Zo kunnen andere  forumgebruikers die wel ervaring hebben met amandelen laten verwijderen op 12 tot 18 jarige leeftijd jouw topic makkelijker zien en krijg jij jouw antwoord op je vraag. 

ps Kindertelefoon, als er iemand heeft gereageerd die een antwoord op de topic opener haar vraag heeft, mag deze reactie wel verwijderd worden. 

xx Eenmeisje004 

Een kind uit mijn klas deed dat ook rond die leeftijd, ze was 10? Is dat goed? Nou ja, het viel wel mee. Maar het was echt niet fijn. Maar iedereen vind het natuurlijk anders voelen. Je kan wel lekker veel ijsjes eten enzo:)

maar ze gaan je echt geen behandeling geven die veel te veel pijn doet. Ze kijken wel uit, je bent ook nog een kind toch? 
 

heel veel succes! 

Reageer