Altijd eten

  • 8 October 2018
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi! Ik zit met een probleempje. Sinds een paar maanden ben ik soort van bang om honger te hebben, telkens als ik honger heb moet ik zo snel mogelijk eten, anders ben ik bang dat ik ga flauwvallen en raak ik in paniek. Ik moet nu overal eten mee naartoe nemen en eet ook wel eens 's nachts. Ik wil hier graag vanaf, maar ik weet niet hoe.

5 reacties

Kan dit komen omdat je erg in de groei bent en je merkt dat je lichaam. Wat meer nodigheeft?

Nou wat ik denk dat de beste oplossing is is om dingen te eeten met veel vitaminen, eiwit, vezels enzo dit geeft genoeg energie en genoeg voedingstoffen en dan hoef je echt niet telkens te eeten. Dan Kan je dat heele gezonden afbouwen wat makelijker is dan eeten afbouwen.

Zoizo niet meer snachts eeten je valt eerder flauw van slaap te kort dan als. Je in de nacht niet eet.

Ben je een keer flew gevallen door dat je te weinig gegeten hat? Wand anders kan dat het zijn. Als het blijft zou ik dit met je huisarts bespreken.
Het lijkt mij beter om gedurende de drie hoofdmaaltijden wat meer te eten, in plaats van constant te snacken of iets dergelijks.
Als je normale hoeveelheden eet hoef je er geen zorgen over te maken, want je krijgt dan genoeg brandstoffen e.d. binnen.
Je lichaam is vrij goed in het opslaan van brandstoffen zoals glucose, dus je zult niet zomaar zonder zitten.

Kun je dit misschien met een vriendin of vriend bespreken?
Die kan jou natuurlijk wat makkelijker helpen dan wij.
Dankjulliewel wel voor jullie reacties! @Mijnigezien Het kan niet komen door de groei, ik ben nml 17 en uitgegroeid. Ook ben ik nooit echt flauwgevallen. Wel heb ik dan zo’n licht gevoel in m’n hoofd.
"Wel heb ik dan zo’n licht gevoel in m’n hoofd."
Als je een tijd lang niet eet, of gebeurt dat vaak zonder duidelijke oorzaak?

In dat laatste geval lijkt het mij iets om eventjes met iemand te bespreken.
Alleen als ik een tijd lang niet eet.

Reageer