Skip to main content
Vraag

als ik kinderen krijg hun luiers laten dragen tot 16 voor te tonen dat ongelukken gebeuren

  • 5 July 2024
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo ik ben een jongen van 13 jaar ik zit al heel lang met luiers in men Hooft en dat ik ze wil aan hebben maar er zit meer achter

ik wil mijn kinderen als ik die nu behoud krijg, luiers laten dragen tot hun 16 ofzo

ik zie het nog agezins op hoge leeftijdt maar ik wil dit alleen dan in huis doen en niet op school

maar ik zou dit willen om hun te tonen als ze een ongeluk op school hebben  ze zeker zijn dat ze niet bang hoeven te zijn wat er thuis zou gebeuren

en door hun thuis luiers te dragen zou ik hun juist willen steunen

ik zou ze zelfs ook willen aandoen voor hun te steunen zo dat ze niet als enigste voor baal staan  bvb op vakantie

dus ja ik wil ook buiten thuis behalve school hun nog altijdt luiers geven behalve als ze op uitstap zouden gaan met vrienden

ma bij geseind activiteiten wil ik hun luiers geven zoals ik al zij wil ik ze ook aandoen voor hun te steunen

la ik weet nie waarom ma ik wil ze ook gewoon echt aandoen waarom weet ik niet goed het zit gewoon in men Hooft dat ik ze later wil aandoen

want ik ga dit absoluut nie aan men ouders zeggen en ik ga er ook geen stiekem kopen maar ik wil er mee bezig zijn als ik uit huis ben

ik weet dat ik een raare leeftijdt heb om al mee in men Hooft te zitten voor kinderen

maar zijn er mensen die mij begrijpen over waar mijn doel naar toe gaat zeg het dan aub want ik wil mensen hebben die mij begrijpen 

Stel hé, dat zo gewoon zindelijk zijn en geen problemen hebben met hun ontlasting op te houden? om ze dan te dwingen om luiers te dragen is wierd toch? Maar je ben pas 13 en om nu al over de kinderen te denken die je misschien wel zou gaan krijgen is wat vroeg. Heb je zelf een luier nodig?

 


Beetje apart topic sorry dat ik het zeg… ik draag luiers omdat ik incontinent ben en zou mijn kinderen later geen luiers aan dwingen. Stel je kind is al vanaf 5 jaar continent waarom zou je ze dan nog toch hun 16e luiers geven. Als iemand die zelf 24/7 luiers draag gun ik mijn kind later niet hetzelfde. 
 

je hebt waarschijnlijk een fettish voor luiers en daarom verzin je deze situatie nu omdat je het zelf ook zou willen.


Dit is een ander acount ma nie letterlijk tot 16 he ma ja gewoon voor steun eneo en lss idd om dat ik een fetish heb ma niet letterlijk tot hun zestien la gewoon ja tot hun 12 ofzo gewoon om bewust te maken dat ongelukken gebeuren en waarom de f* het is men Hooft zit weet ik ook nie ma ik wil mensen die mij een beetje begrijpen ze mogen het raar vinden ma ik wil ook dat ze begrip tonen 


Reageer