Hallo ik ben een jongen van 13 jaar ik zit al heel lang met luiers in men Hooft en dat ik ze wil aan hebben maar er zit meer achter
ik wil mijn kinderen als ik die nu behoud krijg, luiers laten dragen tot hun 16 ofzo
ik zie het nog agezins op hoge leeftijdt maar ik wil dit alleen dan in huis doen en niet op school
maar ik zou dit willen om hun te tonen als ze een ongeluk op school hebben ze zeker zijn dat ze niet bang hoeven te zijn wat er thuis zou gebeuren
en door hun thuis luiers te dragen zou ik hun juist willen steunen
ik zou ze zelfs ook willen aandoen voor hun te steunen zo dat ze niet als enigste voor baal staan bvb op vakantie
dus ja ik wil ook buiten thuis behalve school hun nog altijdt luiers geven behalve als ze op uitstap zouden gaan met vrienden
ma bij geseind activiteiten wil ik hun luiers geven zoals ik al zij wil ik ze ook aandoen voor hun te steunen
la ik weet nie waarom ma ik wil ze ook gewoon echt aandoen waarom weet ik niet goed het zit gewoon in men Hooft dat ik ze later wil aandoen
want ik ga dit absoluut nie aan men ouders zeggen en ik ga er ook geen stiekem kopen maar ik wil er mee bezig zijn als ik uit huis ben
ik weet dat ik een raare leeftijdt heb om al mee in men Hooft te zitten voor kinderen
maar zijn er mensen die mij begrijpen over waar mijn doel naar toe gaat zeg het dan aub want ik wil mensen hebben die mij begrijpen