Skip to main content
Vraag

afval tips

• October 2, 2026
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Haii ik ben een 14 jarig meisje en ik wil afvallen ik voel me al te dik sinds ik 8 jaar ben. ik ben altijd dikker als de rest 

Dus heeft er iemand tips om af te vallen want ik wil niet dat iemand het weet ik doe soms aan eva pilates maar volgensmij werkt het niet heel goed ik ging laats ook rennen maar toen kwam ik er achter dat ik na 800 meter al buiten adem was  en ik ben ook gestopt met eten maar dat kan ik niet ik krijg dan zo veel honger dus dan ga ik koekjes eten ofzo 

Dus heeft iemand een manier om af te vallen?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen triggerende content. Het vragen en geven van schadelijke tips is niet toegestaan.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • October 2, 2026

afvallen is altijd moeilijker dan aankomen. maar afvallen gebeurt niet vanzelf en daar zal je aan moeten werken en niet snel opgeven. dus veel bewegen en sporten en gezond eten en natuurlijk een hoop wilskracht en doorzettingsvermogen. en afvallen heeft zijn tijd nodig dus verwacht niet zoveel op korte termijn.

Forum|alt.badge.img+1

Ok afvallen is heel makkelijk je moet gwn een hogere calorie out dan in op het einde van de dag voor langte termijn ja je kan 1 week weinig eten en afvallen alleen dat hou je niet vol je moet kijken naar lantte termijn dus je kan in percipe alles eten wat je wil als je in maar lager blijft dan je out maar het kan malkelijker zijn om je in lager te houdrn door groot volune lage calorien voedsel te eten genoeg vb van op het internet, veel succes ps. Genoeg water drinken en geen alchol en ke stappendoel halen doen oom wonderen.     

( tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen details die triggerend kunnen zijn voor anderen )