Vraag

Afscheiding enz

  • 16 August 2017
  • 4 reacties
  • 1335 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyyy mensjes

K heb al best lang afscheiding ofz maar k durf niet meer Mn onderbroeken in de wasmand te doen want dan ziet Mn moeder het.. als k ga douchen neem k een paar "vieze" onderbroeken mee om zelf te wassen. Maar dat ben k zat..

Hoe kan ik tegen mijn moeder uitleggen/vertellen over dit?? want k heb
geen goede band met Mijn moeder...

Xxx mij

4 reacties

Je bent je moeder geen uitleg verschuldigd. Het is heel normaal dat je afscheiding krijgt! Dat heeft zij ook gehad. Dus gooi ze maar gewoon in de was!
Je kunt ook inlegkruisjes gebruiken, zodat de afscheiding daar in komt. Je kunt dan tegen je moeder zeggen "Mam, ik heb afscheiding. Zou je inlegkruisjes kunnen kopen?"

Gr. Pin
Hoi!

Veel meisjes krijgen afscheiding, helemaal niet erg, het is zelfs een teken dat je lichaam goed werkt. Je moeder heeft het ook een keer voor het eerst gekregen, dus ze zal het vast begrijpen. Per sms is misschien makkelijker dan face-to-face? Je stuurt een smsje voordat je moeder naar de winkel gaat en dan heeft ze waarschijnlijk inlegkruisjes bij voor jou. Je kunt in de wc of badkamer eens in de kastjes kijken of daar wat ligt, maar vraag eerst aan je moeder of je van haar wat mag gebruiken, anders vindt ze misschien dat haar privacy geschonden is.

Als je nu om inlegkruisjes vraagt, is het misschien al een "voorbereiding" op het gesprek dat jullie mischien gaan hebben als je voor het eerst ongesteld wordt.

Groetjes
x
Ehm het is helemaal niet raar je moeder heeft het wanschijnlijk zelf en elke onderbroek die ik in de was gooi zit afscheiding op daarom doe ik ook altijd de onderbroek onderin omdat ik bang ben dat mijn broer en zus het zien
Je moet je er niet voor schamen! Ik doe het ook, en niemand zegt er iets over!


X_X

Reageer