Skip to main content

hoi

ik ben 12 jaar en ik heb al 3 maanden last van veel afscheiding, hiermee bedoel ik dat ik 2 tot 3 keer per dag mijn inlegkruisje moet verwisselen omdat ik anders doorlek en ik ben nog niet ongesteld

 

HELP!!!!!!!!!

Hoi  lieMeisje

 

Ik heb t ook gehad.. Na een jaar ofzo houdt t op:)


Heyy @lieMeisje

Afscheiding is heel normaal. De hoeveelheid afscheiding verschilt voor iedereen. Als je afscheiding een andere kleur heeft dan wit/doorzichtig zou ik naar de huisarts gaan aangezien je veel afscheiding hebt. De ongesteldheid komt wel, als je buikpijn in je onderbuik hebt dan zou je een keer ongesteld moeten worden want je hebt ook al heel veel afscheiding. Het is ook helemaal niet erg om nog niet ongesteld te zijn op je 13/14e worden gemiddeld de meeste meiden voor het eerst ongesteld, het zou ook eerder kunnen gebeuren of juist wat later. Als je 16 bent en nog niet ongesteld bent, dan zou ik ook naar de huisarts gaan om te controleren of alles wel goed is. Maar het is echt heel normaal! En volgens mij houd het niet op als je ongesteld bent geworden maar ik kan het ook helemaal fout hebben. 

xx Eenmeisje004 


bedankt!!!!

gelukkig is mijn afscheiding altijd wit f doorzichtig en ik heb ook wel regelmatig lat van onderbuikpijn.  mijn moeder werd op haar 12e ongesteld en dat kan ook mn genen zitten. In ieder geval bedankt voor de reactie


En volgens mij houd het niet op als je ongesteld bent geworden maar ik kan het ook helemaal fout hebben. 

Het is zoals je al zei volgens mij best wel verschillend per persoon maar bij mij is het niet opgehouden. Het is wel soms wat meer en soms wat minder bij mij.

 

gelukkig is mijn afscheiding altijd wit f doorzichtig en ik heb ook wel regelmatig lat van onderbuikpijn.  mijn moeder werd op haar 12e ongesteld en dat kan ook mn genen zitten.

Het zou dan inderdaad best kunnen dat je binnenkort ongesteld wordt. Ik ken wel meer meiden die al op hun 12 ongesteld werden en anderen die pas laten waren. Ik zou je niet al te veel zorgen maken daarover in ieder geval.


Reageer