Hoi,
Ik heb al tijdje een soort van adertje ofzo iets lopen is dit normaal want het doet ik pijn als ik er aan kom en het is ook helemaal rood hebben jullie dit ook is dit raar
Hoi,
Ik heb al tijdje een soort van adertje ofzo iets lopen is dit normaal want het doet ik pijn als ik er aan kom en het is ook helemaal rood hebben jullie dit ook is dit raar
Ik heb ook bloedvaten op mijn lul zitten. Maar het doet niet pijn als ik er aan zit. Ik zou even naar de huisarts gaan om dit te laten checken. Dit is niet echt normaal volgensmij
Groetjes mij
Aderen op je piemel is heel normaal, maar dat het pijn doet is niet normaal. Laat de dokter er even naar kijken, zou ik zeggen.
Heyy,
Ik ben het eens met de anderen bloedvaten op je penis zijn hartstikke normaal dat hoort erbij, maar ze mogen geen pijn doen en het mag niet rood zijn dat is niet goed. Is het ook opgezwollen? Het lijkt mij net zoals de anderen ook een goed idee om even naar de huisarts te gaan zodat die het kan beoordelen.
Groetjess van ItsJustMe <3
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.