Skip to main content
Vraag

Abdl's vinden online

• March 7, 2026
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Weet iemand hoe je mensen die ook graag luiers dragen of willen dragen kan vinden. Ik wil graag mensen in het echt ontmoeten of tenminste chatten.

@Seashell 

8 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 7, 2026

Mijn vriendin heb ik leren kennen op Instagram ik heb een "geheim Instagram acc waar niemand van mijn vrienden of familie van weet. Is ook gekoppeld aan een heel ander e-mailadres dan mijn normale acc. Ook ben ik niet helemaal eerlijk geweest met dat acc want ik heb niet mijn echte leeftijd opgegeven maar dat ik 18+ was (ipv van 15 wat ik in werkelijkheid ben). Ik ben gewoon op accounts van ABDL'ers gaan zoeken en kon zo in contact komen met meer mensen die into ABDL zijn en zo ook mijn huidige vriendin. Ik heb geen blanco acc want veel acc volgen geen blanco acc maar er staan alleen een paar AI plaatjes op die met ABDL gerelateerd zijn. Ik praatte niet met iedereen maar bij sommige bekeek ik alleen hun profiel. Bij mijn vriendin plaatste ik wel eens reacties bij haar posts en zo raakten we aan de praat met elkaar. 

Dit contact was zo gezellig dat we bijna elke dag zaten te chatten en we kwamen erachter dat we dicht bij elkaar woonden en toen besloten we een keer samen af te spreken. En zo leerden we elkaar steeds beter kennen en heb ik aan haar gevraagd of ze verkering met me wilde 🥰

Zo leerde ik haar kennen

...maar je kan misschien ook contact leggen via ABDL forums (alleen zou ik hier wel een beetje terughoudend mee zijn en misschien daar wel je echte leeftijd opgegeven zodat je niet met veel oudere mensen in contact komt). Ik zit ook af en toe op het forum van de AB-DL-TB Club maar ik lees daar alleen mee en post eigenlijk niks. Daar voel ik me toch wat fijner bij

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • March 7, 2026

Ik zal het proberen, ik weet alleen niet zeker of ik wel echt AB dingen wil doen. Ik ben eigenlijk meer DL.

Groetjes van Anoniemste jongen

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 8, 2026

@Goedsnik mijn vriendin is voornamelijk ook alleen DL maar door mij heeft ze wel wat meer interesse gekregen in AB. Maar AB en DL wordt toch  vaak samengevat als één ding dus onder ABDL kan je ook mensen vinden die DL zijn of een beetje beide. Ik ben vooral AB want ja ik MOET dragen vanwege mijn zwakke blaas en dat neemt de lol rondom luiers dragen dan wel weer weg maar ABDL-luiers vind ik dan wel leuk! 

Hoe kijk jij eigenlijk tegen zulke luiers aan spreken deze je aan of vind jij ze toch wat te baby-achtig?

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • March 8, 2026

@Seashell ik heb een insta account aangemaakt zonder profiel tot nu toe. Maar ik kan echt bijna niemand vinden met ABDL. Vooral Amerikaanse mannen enzo maar dat hoef ik echt niet. Ik vind AB niet vreselijk maar ik heb niet echt behoefde om mezelf te gedragen als een baby. Ik vond het gevoel van luiers gewoon geil en lekker. Ik vind ABDL luiers wel leuker denk ik dan normale sowieso omdat ze veel dikker zijn maar ook gewoon omdat het niet zo een medische indruk geeft. Maar kan je misschien iets beter beschrijven hoe je mensen vind op insta?

Liefs van anoniemste jongen

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 8, 2026

Ja het is lastig qua DL zijn er gewoon veel minder accounts te vinden. Maar als je echt niks hebt met AB dan is het lastig qua zoekwoorden had ik: luier, diaper, dutch, princess zulke woorden of combinaties daarvan en dan vind je wel een aantal acc en als je er al een paar vind dan past je algoritme hier ook op aan en vind je wss sneller meer van deze accounts. Misschien moet je wel een plaatje toevoegen omdat blanco acc ook gewoon minder geaccepteerd worden in die community. 

Misschien als je ook een paar AB accounts volgt dat je door het algoritme ook dan nog DL accounts weet te vinden.

Suc6!

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • March 8, 2026

Rompers en speentjes vind ik wel leuk, het lijkt me ook heel leuk als iemand mij een luier aan doet

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • March 8, 2026

Mijn profiel is klaar, ik zal straks nog wat beter zoeken naar accounts.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • March 8, 2026

Ik heb een heleboel mensen gevonden nu maar helaas alleen jongens. Heb je misschien nog tips om meisjes te vinden?

Groetjes van TBDLjongen/ anoniemste jongen