Skip to main content

Aanranding op feestje

• September 1, 2025
  • 7 reacties
  • 295 Bekeken

Hai, ik ben een meisje van 15 en ik ben afgelopen week aangerand op een feestje doordat iemand me ineens bij mijn borsten greep. Ik ben bezig met de politie maar hoe kan je hier mee om gaan want het is metaal best zwaar.

7 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 2, 2025

Ga met iemand praten waar je altijd goed mee kan praten .

Of bel met de Kindertelefoon hier over .

Gayperson
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 2, 2025

Hiii,

Ik begrijp hoe heftig en naar dit voor jou kan zijn, aangezien ik iets soortgelijks heb meegemaakt. Ik zou als ik jou was er veel over praten, steun zoeken bij vrienden/familie en het kan je ook een soort trauma geven. Als je dat gevoel hebt, zal ik als ik jou was kijken naar therapie. Daar heb je iemand die naar je luistert en doet alsof hij jou begrijpt. Of hij begrijpt je echt (lan ook een zij of iets anders zijn ofc, maar in deze context heb ik iets anders gedaan)

Heel veel succes hiermee en je kan het!

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 24, 2025

Hoi hoi

Wat heftig en vervelend om te horen, 

Misschien kan je om hulp vragen bij een vertrouwenspersoon zoals je moeder of wie dan ook

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 24, 2025

Hey! Er zijn al goede tips gegeven en ik zou ook willen adviseren om er met een professionele persoon over te praten. Je mag hier echt bij gehoord en geholpen worden! Begin bijvoorbeeld eens met de Kindertelefoon te bellen of ermee chatten https://www.kindertelefoon.nl/bellen

En veel sterkte! Het is heel fout wat jouw overkwam! 

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Hee ​@Anoniem09dj, het is echt super rot dat je dit is overkomen 😢. Het is helemaal niet jouw schuld dat iemand je zomaar aanraakt. Het is logisch dat je je nu verdrietig, bang of boos voelt, dat mag gewoon.

Je kan erover praten met iemand die je vertrouwt, zoals je ouders, een goede vriendin of een leraar. Ook kan je hulp krijgen van mensen die daar speciaal voor zijn, zoals Slachtofferhulp. Zij kunnen echt luisteren en tips geven.

Het is ook oké om even geen feestjes te gaan of dingen te doen waar je je niet veilig voelt. En soms helpt het om je gevoelens op te schrijven of te tekenen, dat kan een beetje opluchten.

Het belangrijkste is: zorg goed voor jezelf en laat anderen je helpen. Je hoeft hier echt niet alleen doorheen 💛.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 26, 2025

Hey ​@Anoniem09dj  

Hoe gaat het nu met je ?

Heb ze ondertussen al iets met die aangifte gedaan.

Ik hoop dat het een beetje lukt om het te vergeten , het zal nooit weg gaan maar als het een beetje hebt kunnen afsluiten zou al fijn zijn.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 26, 2025

Hoi, wat erg en wat een hufters zijn er toch.  Op mijn school wordt weerbaarheid gepromoot zoals kickboksen..ik ben er mee begonnen en als ik dit lees weet ik nog zekerder dat dat een goed idee is. Veel sterkte en ik hoop dat je je recht krijgt! Groetjes Tjempie xx