Vraag

Aangerand in walibi

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 346 Bekeken

Badge

Hey mensen, 

k heb n vraag. Ik was laatst met mn beste vriendin in Walibi. We hadden een super leuke dag enz en toen gingen we in de x-press. We hadden er heel veel zin in enz maar we merkte al op dat er een hele rare man achter ons stond. Hij zat de hele tijd naar ons te kijken en t was heel raar. Uiteindelijk kwamen we bij zo’n donker stuk in de wachtrij en daar heeft ie onze kont aangeraakt en hij stond de hele tijd heel dichtbij ons. Ook heeft hij een ander meisje aangeraakt waar zelfs de moeder naast stond. We waren allebei heel erg geschrokken en wisten niet wat we moesten doen. We dachten nog aan klagen maar we dachten dat ze er toch niks mee zouden doen. Tot ik opeens in het nieuws zag dat 7 andere meisjes ook waren aangerand bij dat donkere stukje. Wat moeten we doen? Moeten we nog aangifte doen of moeten we een klacht indienen bij Walibi dat ze lampen moeten ophangen? Help alsjeblieft! 
groetjes 1 meisje van 13 en een meisje van 12


2 reacties

Badge

heey wat verschrikkelijk om te horen! gaat het ondertussen al wat beter met jullie? ik heb het ook in het nieuws gezien en ben er heel erg van geschrokken.

 zeker als ik jullie leeftijd geweest zou zijn, zou dit heel erg schokkend zijn(ben zelf 15). 

Omdat er al meer meldingen van zijn geweest denk ik dat het zeker zou helpen als jullie je verhaal doen, hierdoor is er meer bewijs en komt er zeer waarschijnlijk ook meer aandacht voor.

Ik zou zelf geen klacht indienen bij Walibi, als er zoveel verschrikkelijke dingen zijn gebeurd neem ik aan dat daar vanuit de politie al iets mee gedaan word.

heel veel sterkte lieffies!!

liefs, 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Idk. 

geef alsjeblieft gewoon aan bij de politie. Dat is het beste.

Groetjes! @Vertelt zijn naam niet  

 

Reageer