Skip to main content

aangerand door een jongen van 26

• 23 januari 2025
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een tijdje terug aangerand door een jongen van 26 toen ik uit was met mn beste vriendin (was toen 16, ben inmiddels 17) dit like 2 weken voor kerst ofz. Ik weet zijn naam en achternaam etc. nog maar ik weet niet of ik hier iets mee KAN doen omdat t al even geleden was en er ook geen bewijs van was. Niemand weet dit ook, behalve dan mn beste vriendin

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 23 januari 2025

Wat heftig! Ik zou hier zeker wat mee doen! Zeker nu wordt er meer opgekomen voor jonge meiden! Je kunt altijd aangifte doen. Weten je ouders ervan? Zo niet, zou ik daarmee beginnen en daarna aangifte doen. Groetjes en succes! 🤞🍀

Liz-kt
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • 37 reacties
  • 24 januari 2025

Hoi ​@yolo234 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je bent aangerand door een  volwassene.  Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

groetjes, 

Liz, de Kindertelefoon!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen