Vraag

Aangekomen 2e coronagolf

  • 11 December 2020
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben dus blijkbaar aangekomen, ik heb geen weegschaal thuis. maar ik droeg een tijdje geleden altijd broekjaat 32/34 en nu heb ik maar 36. Shirtjes had ik xs/s en daar zie je me buik heel erg in of ze gaan kapot.. Sinds de tweede coronagolf heb ik veel eetlust en eet ik veel meer als normaal Ik doe niet echt aan een sport ofz. en mijn familie maakt er ook oomerkingen over me tante zei van “jij krijgt een dikke kop” en mn neef zij zoo jij word dik je krijgt een buik. Wat kan ik doen? en hoe komt dit


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

heyy,

waarschijnlijk komt dus doordat je geen sport doet. Voldoende bewegen is heel erg belangrijk! Ga effectief elke dag bijvoorbeeld hardlopen of doe een workout dat werkt echt als je doorzet en volhoud dus echt elke dag geen uitzondering langzaam kun je dat dan opbouwen naar meer hardlopen of een langere workout. Begin niet te fanatiek want je moet de volgende dag weer dus zorg dat je niet de hele dag spierpijn hebt. De tweede magische regel is: Eet gezond! Te veel snacken is niet goed voor je. je eetlust heeft niks te maken met of je dik wordt of niet het heeft te maken met WAT  je eet en hoeveel van het slechte! minder eten is nooit de oplossing!!! gezond eten wel! Als je doorzet kun je gemakkelijk wel je oude vorm terug krijgen als je dat wilt. Maar onthoud: Als jij er oke mee bent dat je voller word dan hoef jij daar helemaal niks aan te doen!!! En hoef je je niks aan te trekken van wat je familie er allemaal van vindt! Nooit jezelf aanpassen tegen de wil in van jezelf!

Heeft dit je een beetje geholpen?

stuur maar gauw nog een berichtje!

xxx

Ten eerste moet je je niets aantrekken van opmerkingen van anderen, ten tweede is het heel logisch dat je aankomt als je tijdens de corona crisis meer eet en niet sport. Daar zou je dus gezonder in kunnen worden door niks tussendoor te eten (niet te snoepen) en een beetje meer te bewegen door bijvoorbeeld te hardlopen maar ook gewoon thuis bijvoorbeeld buikspieroefeningen te doen. Alle beetjes helpen. 

Reputatie 4
Badge +3

Ik raad je aan om de site van het Voedingscentrum en de site van Medi  te bezoeken.

Reageer