Skip to main content
Vraag

2 dingen in 1 topic (want ik ben lui)

  • 7 July 2024
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

hoi, ik ben een meisje van 14. ik heb 2 dingen en ik ben te lui om 2 topics te maken.

ding 1:

dit is gewoon om even mijn respect te tonen aan iemand die ik heb ontmoet op roblox. ik draag altijd een shirt met rainbow kleuren en een broek met rainbow kleuren. er staan op de voorkant van het shirt 2 regenboog hartjes. ik was vandaag dus op roblox en ik zat gewoon op een bankje te wachten. toen kwam er een jongen naar mij toe en vroeg waarom mijn avatar er zo uit zag. hij zei dingen zoals of ik me er niet voor schaam om te laten zien dat ik gay ben en dat ik het steun. toen kwam er dus een meisje die tussen mij en die jongen in kwam staan en vol tegen hem tekeer ging. ze zei dingen tegen hem dat ik wel stoer genoeg ben om mezelf te zijn en dat ik mag zijn wie ik wil zijn. toen kwam er een soort baas van het spel erbij en die jongen zei dus dat ik was begonnen met zeggen dat hij niet emo en gay mocht zijn. dat meisje is toen ook tekeer gegaan tegen die baas en uiteindelijk heeft zij mij enorm geholpen. ik heb haar enorm bedankt maar ik ben gewoon blij dat er nog steeds goede mensen bestaan. dat was de eerste persoon die echt respect toonde en voor mij opkwam toen iemand boos was omdat ik gay ben. dus mijn respect heeft zij.

 

ding 2:

dit is iets minder vrolijk. ik heb ongeveer een halve week geleden in mijn vingers gesneden en heb doordoor 3 hecht strips (werkt hetzelfde als gewone hechtingen maar dezen zijn op de wond in plaats van erin). er is al eentje af gelukkig. alleen het nadeel is dat ik mijn vinger nu niet meer voel. ik heb mijn ouders meerdere keren verteld dat ik hem gewoon niet meer voel maar zij denken dat er niks aan de hand is. ik maak me zelf best zorgen en weet niet wat ik moet doen.

Als jij je zorgen maakt om je vinger kun je misschien naar de huisarts? En anders nog eventjes kijken hoe het gaat en over een tijdje met je ouders gaan. 

Ik heb weleens iets met me vinger gedaan, geen idee precies wat, maar ik voelde daarna me vinger niet meer. Dat is na een aantal dagen weer weggegaan. Dus je kunt ook afwachten of je je vinger weer gaat voelen.


Haii,

Haha she is the boss!  Wat super! I like her!

Maar, ik denk dat  jij met de vinger wel even naar de doc moet want als je niks voelt lijkt me niet leuk. Laat iig even kijken!

Loves, Doby xx


Wat leuk van dat meisje.

Verder zal ik even een goed gesprek met je ouders voeren. Jij kunt je lichaam tenminste het beste voelen :) 

Succes!

Groetjes mij @anoniemxv


Reageer