Skip to main content
Vraag

15cm lang voor 13 jarige

• October 22, 2025
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1

Is een penis van 15cm lang of klein voor een 13 jarige? En wat is het gemiddelde? 

Alvast bedankt^

5 reacties

• October 22, 2025

Ik twijfel over je meting.  (Ik zeg niet dat jij liegt)  Wanneer  je hier de zoekfunctie gebruikt, of op internet de vraag stelt weet jij binnen 1 minuut de gemiddelden.  Wel, 15 cm is fors voor een volwassen. Dus voor een 13 jarige al helemaal.  Volwassen hebben gemiddeld 13 cm . Varierend tussen de 9- 16 cm. 

Buiten het feit dat 15 cm op 13 jaar extreem is. Hoe houd jij dit verborgen?  Op school met gym,. Of met zwemmen  korre broeken, ondergoed. Thuis moet het toch ooit opvallen. Je krijgt regelmatig een (erg opvallende) boner. Een schoolarts zou dit ook oogevallen zijn…

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

Daarnaast zijn er indd al super veel topic zoals deze. Wellicht kan je die bekijken, doormiddel van de zoekfunctie te gebruiken :)

xx liefs Wolf 🐺

• October 23, 2025

@Anoniempje.21312  ik twijfel ook wel een beetje of je hem goed gemeten hebt? En is 15 cm slap of stijf?

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 23, 2025

@Anoniempje.21312 

Penis lengte gemiddelden

XXX Yusa 

• October 23, 2025

@Anoniempje.21312  ik zou me er niet druk over maken. Je kan er gewoon vroeg bij zijn en dan ben je al wat groter dan het gemiddelde op die leeftijd. Ik was er ook vroeg bij bij mij begon de puberteit op mijn 10de en had ik al mijn eerste sperma. Zo is iedereen anders en het kan ook gewoon zijn dat je nu niet verder meer groeit. wie weet.