Vraag

14 jaar en cup aa past niet eens

  • 5 March 2019
  • 5 reacties
  • 308 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiiii
ik ben dus 14 jaar en heb nog niet zo veel
wel iets maar het gaat dan in een keer een weekje wat sneller groeien en daarna stopt het weer een paar maanden.
cup aa past nog niet eens......
ik zit al in de 2e en de meeste kinderen in de 1e of zelfs in groep acht hebben ze nog groter
ik heb eeen beetje de hoop verloren in dat iedereen maar zegt "het komt nog wel joh" terwijl die al misschien cup c hebben het is een beetje begonnen op mn 11e en zit nog steeds met niks

weten jullie misschien wanneer het echt veel begint te groeien?
en hadden jullie dit ook?

laat het me alsjeblieft weten ik ben hier echt super onzeker over :(

5 reacties

hoiii

ik ben dus 14 jaar en heb nog niet zo veel
wel iets maar het gaat dan in een keer een weekje wat sneller groeien en daarna stopt het weer een paar maanden.
cup aa past nog niet eens......

ik heb een klas genoodje gehad. die had ook niks. en bij haar is het pas op der 17de gaan groeien. dus niet iets om je druk temaken hoor

ik zit al in de 2e en de meeste kinderen in de 1e of zelfs in groep acht hebben ze nog groter
ik heb eeen beetje de hoop verloren in dat iedereen maar zegt "het komt nog wel joh" terwijl die al misschien cup c hebben het is een beetje begonnen op mn 11e en zit nog steeds met niks

het begon bij mij op mijn 10de. en op mijn 11de had ik al b bijna c dus. misschien moet je wel blij zijn. daardoor werd ik toen al 14 of ouder geschat

weten jullie misschien wanneer het echt veel begint te groeien?

dat is als je lichaam er aan toe is. klinkt heel stom maar het is zo.

en hadden jullie dit ook?

ik had het om gekeerde. ik ben nu 17 en het groeide tot mijn 16de

laat het me alsjeblieft weten ik ben hier echt super onzeker over :(

je hoeft echt niet onzeker te zijn. bij sommige gebeurt het vroeg bij andere wat later.

groetjes
bella
Hii,

Nergens om je druk over te maken. Ik snap hoe je je voelt. Het is echt lastig, maar ze kunnen ook echt in de weg zitten. Ze komen vanzelf wel, bij de een al op hun 10de en bij de ander op hun 17de of nog later. Bij de een begint de pubertijd vroeg en bij de andere laat. Het is lastig om te accepteren, maar ik hoop dat jij het wel kan. Zeg is elke ochtend voor de spiegel een stuk of 20 keer: 'Ik ben goed zoals ik ben, het maakt niet hoe ik eruit zie.' Ik heb het nog nooit geprobeert maar ik heb van iemand gehoord dat dat wel kan helpen.
Hoi!

Ik heb precies hetzelfde, het begon toen ik 11 was, en ik ben nu 14 en ik pas net 65AA. Ik zou je er niet druk over maken, hoewel het echt heel irritant is. Ik word heel vaak plank genoemd enzo maar trek je er niks van aan. Het enige wat je kan doen is wachten. Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen

joejoe xx
Als je 14 bent kan het nog alle kanten op en krijg je misschien eerdaags een groeispurt.
Maar sommige meiden krijgen nou eenmaal hele grote borsten en andere hebben zelfs als ze volwassen zijn nog maar hele kleintjes.

Ik begrijp overigens dat je onzeker bent, ik had dat vroeger zelf ook in de omkleedruimte van de gym toen ik als enige nog geen schaamhaar had. Maar zo heeft iedereen wel wat waardoor hij zich onzeker voelt, een ander heeft bijvoorbeeld weer flaporen.

Enne... Ik als jongen vind het trouwens helemaal niet erg als een meid kleine borsten heeft, ik vind die persoonlijk zelfs mooier dan hele grote borsten.
hoi hoi, borsten groeien van uit je lichaam dus er is niks wat je er nu aan kunt doen. Borsten krijgen kan heel langzaam gaan. Ik zou me niet te veel zorgen maken. En voor als je al ongesteld bent geweest is da kans groot dat ze sneller gaan groeien. Ben je dit nog niet is het logisch dat het nog niet zo snel gaat. Hopelijk heb je hier iets aan.

Kusjes😘

Reageer