Vraag

14 cm stijf net 16 jaar

  • 15 June 2020
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik ben sinds 2 maanden 16 jaar en m'n penis is 14 cm stijf en slap weet ik niet.

Is dit te klein voor m'n leeftijd of moet ik gewoon wachten?

Zijn er misschien dingen die de groei vertragen?


3 reacties

Hi Anoniem200419,

 

ik denk niet dat er iets met je piemel is, 14 cm lijkt me gewoon ok. Er zullen vast jongens in je klas zitten die toevallig een grotere hebben, maar ook die een kleinere hebben. Niet druk om maken, zou ik zeggen.

Als jij mijn vriendje zou zijn zou ik er geen probleem mee hebben. In eerste instantie gaat het natuurlijk sws niet om de grootte van je piemel als je iemand leuk vindt. Je valt gewoon op de persoon.

Oh ja, ik kan me voorstellen dat jij meisjes leuker vindt dan jongens en dat is ok. Ik ben een jongen en val toevallig op jongens. Jij hoeft je niet te schamen als je hetero bent :relaxed: en natuurlijk ook niet als je iets anders bent dan dat.

 

Groetjes,

M&M's

Dingen die de groei vertragen lijkt me onwaarschijnlijk. 

Maar ik denk dat je lengte hartstikke meevalt met hoe klein. Nee het is niet extreem groot maar ik zou hem absoluut niet heel klein noemen.

Overigens kan de penis tot 21 jaar groeien.

Als je je echt zorgen maakt om de groei kan je altijd contact zoeken met je huisarts.

En al Heb je een wat kleinere penis. gewoon jezelf accepteren.

 

Bron

https://www.dokter.nl/forum/penis-testikels/191799-penis-lengte-leeftijd/

Heyy

Is gewoon normaal hoor, de kans is er ook ofc dat ie nog groeit. Niet mee inzitten hoor. En zoals al gezegd, verliefd worden doe je op een persoon en niet op de piemel ervan. En als dat wel het geval is kun je zeker iemand krijgen die je wilt voor je karakter. 

Groetjs!

Reageer