Vraag

12,5 en nogsteeds een plank voel me zinloos en lelijk pls help

  • 19 August 2018
  • 20 reacties
  • 271 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
12,5 en nogsteeds een plank en ook nog niet ongesteld voel me nutteloos omdat iedereen in mij klas meiden dan hè al zon beetje een grori spurt hebben ik zit in de tweede eb mijn moeder heeft niet echt advies ofzo pls help ik boel me echt heel naar ik wil soms zelfmoord plegen maar ik durf niet en eigenlijk wil ik heto ook niet

20 reacties

12,5 is nog best jong, al lijkt het niet soms. Sommige meiden gaan de puberteit wat later in of 'bloeien' wat later.
Ja maar alle meiden in Mn klas hebben het erover enzo en geven elkaar tips en pratennover inlegkruisjes en ik weet echt niet wat ik moet doen
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

12,5 jaar is inderdaad nog redelijk jong. Je wilt toch geen zelfmoord plegen omdat je nog niet de puberteit in gegaan bent? Het is toch alleen maar fijn dat het menstruatie gedoe nog even wordt uitgesteld. Je moet enkel geduld hebben tot jouw tijd is aangebroken. Ik begrijp best dat het kan voelen alsof je een beetje buiten de boot valt, maar buiten het feit dat jij nog niet ongesteld bent en je vormen nog moeten komen is er geen verschil tussen jou en alle andere meiden uit je klas. Dus buiten dat je niet kan deelnemen aan het geklets over dat onderwerp is er toch niets aan de hand?

Je kan er simpelweg niets aan doen en hebt geen invloed op de start van je puberteit etc. Het is dus misschien even vervelend, maar probeer je er niet zo bezig mee te houden.
Dat is waar maar in groep 5-2e klas ben ik Herl erg gepest enxo want daarmee heb ik wel peg dat ik in een klas zat waar in iedereen al ongesteld was in groep 7 ennio had in groep 567 heel zwaar ondergewicht nu niet meer licht ondergewicht heb ik nu ik hebbook twee jaar anorexia gehad een jaar daarna depressief en in de eerste peste me ze toen heel erg met dat ik nog con plsnk was enzo kreeg toen onderandere mailtjes van heeft je moeder je nou jog niet terug gebracht blaar de fohmido lelijke plank en je bent net als een voetbal lucht van binnen en smerig van buiten voel me daarom heelnonzeker en in het eind van de eerste lieten mijn vriendinnen me in de steek want ik "paste" niet bij hun want ik was zon plsnk en ik was ook noch niet ongesteld sins dien vorlbik Md heel stom enzo
Srry voor de typ fouten wil gwn heel graag Mn verhaal kwijt want Mn vader en moeder vinden het onzin
Hey!! Het maakt helemaal niks uit! Bijna elk meisje word een plank genoemd! Zelfs ik! En ik heb cup 75 C!! En ik ben ook nog niet ongesteld hoor! Dus maak je geen zorgen xx
Oke Thx ?
Hey

Wat vervelend dat je klasgenoten zo doen. Heel onvolwassen van hen. Dat je lichaam nog niet zo ver ontwikkeld is en dat je nog niet ongesteld geworden bent, zou helemaal geen reden mogen zijn om zo naar tegen je te doen.

Jammer dat je ouders dit onzin vinden. Dit is geen onzin. Daarom lijkt het me van belang dat je dit meldt bij je mentor. Die kan je klasgenoten aanspreken op hun onaanvaardbare gedrag. Verder lijkt het me goed dat je met iemand praat over wat er allemaal aan de hand is.

Groetjes
Kenshin
Ik ben helaas al naar Mn mentor van de eerste geweest maar die had echt GEEN controle over onze klas ? Hij kon ons niet eens stil krijgen zonder dat hij oest gaan gillen
Hopelijk gast het fit jaar beter ☹️
Reputatie 3
Badge +8
Mocht je nieuwe mentor/mentrix je hier nou ook niet mee kunnen helpen bezoek dan eens de afdelingsleider/hoofd. Deze zal dan ongetwijfeld ingrijpen.
Bedankt voor de tip ?
Dat ik dat niet zelf heb bedacht
12,5 en nogsteeds een plank en ook nog niet ongesteld voel me nutteloos omdat iedereen in mij klas meiden dan hè al zon beetje een grori spurt hebben ik zit in de tweede eb mijn moeder heeft niet echt advies ofzo pls help ik boel me echt heel naar ik wil soms zelfmoord plegen maar ik durf niet en eigenlijk wil ik heto ook niet

Heyy,
Ik vind het heel vervend voor je dat je nog steeds een plank bent nu je 12,5 jaar bent. Ik heb dat ook iedereen is al geen plank meer maar ik ben nog een plank en ik snap ook dat dat heel naar is. En dat je nog niet ongesteld bent. Heb ik ook. Iedereen zegt van: Ja, je moet blij zijn dat j enog niet ongesteld bent en als ze het zijn gaan ze zeuren maar dan denk je ook van please ik wil ook ongesteld zijn. Het maakt me niks uit wat julie er van vinden en dan lijkt het soms net vanja, je bent nog niet ongesteld dus we gaan er zonder jou over praten. Maar je moet je niet nuteloos gaan voelen. Jij bent ook een mens en jij hoord er ook bij of je nou een plank bent of niet. Of je nou ongesteld bent of niet. Jij hoord er ook bij. De mensen uit je klas hebben al een groei speurt en ja ik heb dat ik ook. Ik vidn het heel naar want ik heb nu hele lange benen en dat vind ik heel lelijk dus ik vind dat je eigenlijk geluk hebt mssr waarschijnlijk zie jij het anders in. Het maakt niet uit hoe je bent maar je bent mooi zoals je bent en daar is niets mis mee. Ik weet dat ik nu als een volwassene klink ofzo en mischien zie jij het er niet in. En ik weet ook heel veel mensen zeggen dat maar ik ben ook niet blij met mezelf en jij dus mischien ook niet. Dat weet ik niet maar als je er niet blij mee bent probeer dit dan te realiseren. Je wilt zelfmoord plegen. Zelfmoord is neiet de oplosing. Je word vanzelf geen plank meer, je word vanzelf ongesteld en groter en al duurt het lang pleeg geen zelfmoord. Je zit mischien nu in een tunnel en ziet het licht niet. Maar dat licht komt wel weer. Later zul je waarschijnlijk blij zijn dat j ehet nu niet durft en nu niet hebt gedaan. Praat er over met iemand. Je bent gepest omdat iedereen al ongestel is en jij niet. Wat is dat voor onzin. Ze hebben het recht niet. Je zit nu nog maar op licht ondergewicht maar je hebt 2 jaar anorexia gehad en een jaar depresief. Hoe gaat het nu echt met je verder. Heb je nu vriendinnen?
Je vriendinnen lieten je in de eerste in de steek omdat je niet bij hun paste omdat je nog een plank bent en nog niet ongesteld? Wat zijn dat voor vriendinnen. Het waren geen goede vriendinnen. Want als je vriendinen je hierom in de steek laten. Zijn ze het niet waard om je vriendin te zijn probeer dat te beseven. Probeer postitief te denken. Sterkte.
Dankje het gaat wel goed met me, mijn school jaar is nog niet begonnen ik heb best wel peg vind ik want ik ga naar de 2e terwijl ik nog best jong ben en er is een isceen kans dar ik nog een klas doorstroom iknhoop van niet want ik heb nu net een vriendin gevonden en het is wel grappig maar wist je dat ik ook lange benen heb maar wist je ook dat alle top modellen ook lange benen hebben dat zegt mijn moeder altijd maar weet je je hoeft niet onzeker daarover te zijn bedankt voor je advies. Ik hoop dar jij je ook beter voelt en wie weet heb je groeispurt nu al (mijn growispirt is waarschijnlijk begonnen zegt de huisarts want ik begon opeens heeeeeel veel groeipijn te krijgen en ik ben deze weekiets minder dan 4 cm gegroeid hebben jullie dat ook gehad want het doet echt best veel pijn dat groeien
Ik ben 15 en een plank...
Wauw ik ben 16 lol
Je groeit tot je 20 bent ofzo he dus ales is mogelijk en ik persoonlijk heb er geen problemen mee dat ik niet te veel heb. Meid (niet gemeen bedoeld) maar als je ouder word ga je zien dat er ergere dingen zijn dan niet mee praaten over inlegkruisjes.... Ik werd ongesteld toen ik 15 was en moest bijna meteen aan de pil omdat ik zo heftig en lang was dat ik een week niet naar school kon en ale e maar moest liggen... Gene pretje.. Je kan er van uitgaan dat je niet zo heftig krijgt wand dat komt niet heel vaak voor ofzo maar dan nog ongesteld zijn is niet echt leuk dan praat ik liever niet mee over die dingen dan ongesteld zijn.

Je met nog maar 12.5 dus je habit echt nog ale tijd om te groeien❤️ maak je niet druk?
@ heeel anoniem

Weet je ik heb vooral groeispurt in me benen verder niet. Maar jij hebt dus ook lange benen, mischien worden we dan wel samen topmodel. Ik heb wel eens dat ik last heb van groeipijn maar niet heel vaak. 4 cm is best veel dus mischien word je nu wel snel langer. Ik ben ook nog best wel jong terwijl ik naar de tweede ga.

onnodige quote verwijderd
De huisarts zegt dat je groeispurt begonnen is. Dat kan inderdaad veel pijn doen. Het is iets waar je door moet, en ik hoop dat de huisarts je wat tips heeft kunnen geven i.v.m. de pijn.

Ik hoop dat je met die vriendin in de klas komt. Dat zou fijn zijn. Desnoods kunnen jullie in de pauzes en na school afspreken.

Reageer