Vraag

1 dag ziek

  • 7 May 2018
  • 7 reacties
  • 270 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben gewoon soms net als iedereen wel eens ziek. Kort enzo.... Maar ik ben nooit langer dan 3 dagen ziek. De eerste dag ben ik echt ziek, de tweede dag kan ik alweer beter zijn. Dat is misschien ongeloofwaardig. Een jongen in mijn klas was 2 dagen ziek en dan gaan kinderen roddelen over hem dat hij misschien gespijbeld heeft. Is er misschien iemand die dat herkent?

7 reacties

Hoi,

Ik heb een vriendin en zij is nooit ziek... Maar echt nooit. In de 4 jaar dat ik haar nu ken, is ze oprecht geen enkele dag ziek geweest. En ze zegt dat dat daarvoor ook niet was (nooit erge dingen in ieder geval) en ik geloof haar oprecht.

Dus als ik hoor dat jij max. 3 dagen ziek kan zijn, geloof ik dat ook. Dan heb je of een goed imuunsysteem of je pakt nooit erge virussen e.d.

Je moet je niks aantrekken van dat geroddel. Ziek is ziek, jij weet dat van jezelf en dat is alles wat je nodig hebt.

Gr. Pin
Sommige mensen zijn korter ziek dan anderen, so be it.
Niemand heeft eenzelfde functionerend immuumsysteem als een ander, dus verschillen zijn normaal.
Sommige mensen worden erg vaak ziet en dan heb je mensen zoals mij en blijkbaar ook een vriendin van @Pin die simpelweg niet ziek worden.
Ik ben bijna nooit ziek en als ik ziek ben is dat echt maar 2-3 dagen
Hoi!

Als je ziek bent, blijf je best thuis om zo snel mogelijk te herstellen, en geen anderen te besmetten. Als de mensen van je klas gaan roddelen over spijbelen, kan je zeggen dat je hen een plezier deed, aangezien ze besmet hadden kunnen worden als je naar school was gekomen.

Jij hebt recht op je privacy en hoeft geen verklaring te geven waarom je er niet was. Sommige mensen hebben gewoon een ongezonde nieuwsgierigheid.

Groetjes
x
Hee,
Ik ben meestal zelf ook maar 1 tot 2 dagen ziek. Dus dat is hartstikke normaal, dat is eigenlijk alleen maar fijn! 😉
Heel vaak genees ik binnen 3 uur al heel snel i know net als wondjes genezen binnen 24 uur tot normale huid als het kleine in oppervlakte zijn hoe groter hoe langer gif kan k vaak tegen (VRAAG ME NIET WRM K GIF HEB GEHAD PLZZ??☺️) maarja me ouders geloofde niet en dus jah idk eigk maar zoals hierboven ookal word vermeld jou immumsysteem in sterk mijne is te OP en die van iemand anders kan zo zwak zijn dat die continu dood kan gaan dus ja niemand is hetzelfde
Hoi,
Heel fijn dat je maar 1 of 2 dagen ziek blijft :D
Bij mij in de klas roddelen ze ook altijd als iemand ziek is.
zelf ben ik ooit 4 maanden ziek geweest kon niet naar school of uit bed (voor lange tijd)
toen ik weer naar school kwam hoorde ik alleen maar dat ik aan het spijbelen was...
Ik ben zelf ook het laatste jaar flink ziek geweest en nu hoor ik het weer go die is vast nep ziek

Reageer