Skip to main content
Vraag

willen julie later kinderen ?

• May 8, 2025
  • 57 reacties
  • 692 Bekeken

Toon eerste bericht

57 reacties

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

het is voor mij 50/50.

als ik kinderen wil, adopteer ik ze. ik ben namelijk lesby. en ik wil niet dat mijn vrouw dan bijvoorbeeld de kinderen krijgt door sperma donatie, het kind erg op haar lijkt en het in twijfel wordt gebracht of ik wel een moeder ben.

maar het liefst wil ik een dochter ofzo hoewel mij een zoon ook wel leuk lijkt. het wordt sowieso maar 1 kind

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 11, 2026

Hoi ​@Anonymouc , ik zou zeker kinderen willen hebben, en vooral een meisje,  en ik wil misschien 2 of drie kinderen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Ja, liefst jongen tho maar ben gay dus word beetje lastig maar via omwegen kun je wel een kind krijgen (via iemand anders, adoptie etc)

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Hoi!

ja.
ik ben een meisje en ik wil wel kinderen want dat lijkt mij gezellig
groetjes,
banaan met chocoladesaus

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2

hoiii

ik wil wel kinderen maar dan adopteren want bevallen lijkt me heel pijnlijk. 

en  het liefst een meisje! ik vind mezelf echt een girlmom!

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Willen jullie later kinderen ? Denk het wel 🙃

zo ja jongens of meisje ? Maakt niet uit, als hij/ zij maar gezond is 🙂

Groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 4, 2026

Hoi,

Ik zelf heb nog geen idee, maar mn vriendin wil het wel. We zijn al 2 jaar en 1 maand samen, en hebben het veel over onze toekomst. Ikzelf doe BBL en zij doet een BOL opleiding. We weten eigenlijk al dat het in Nederland voor starters kansloos is om een eigen woning te krijgen dus zijn we opties naar het buitenland aan het bekijken. En qua kinderen, ze wil het graag, en ik zal haar daarin graag willen helpen. Eerlijk gezegd dat als ik kinderen zou willen ik het het liefst met haar wil. 2 kids, 1 voor elke kant van de achterbank van de auto. En qua geslacht, dat maakt me niet uit. Zolang ze maar gezond zijn en we ze als een gezin zijnde op kunnen voeden.

Groet,  TruckNRDNL