Skip to main content
Vraag

willen julie later kinderen ?

• May 8, 2025
  • 57 reacties
  • 692 Bekeken

Toon eerste bericht

57 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Ja, 1,2,3 

1: meisje

2: jongen+meisje

3: meisje+jongen+meisje 

• May 18, 2025

Ellen…, dat zeg je heel mooi, zo had ik het nog niet bekeken. Ik word vooral zenuwachtig van zoiets in me en dan dat het er uit moet

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 18, 2025

Hi 

Het is helemaal geen rare vraag hoor. Ik zou later zelf geen kinderen willen omdat ik te bang ben om mensen te verliezen. Als er iets gebeurd met hun zou ik er nooit meer overheen komen 

-Koetje.123

Forum|alt.badge.img+5

Ja ik wel. Een stuk of 4, 2 jongens en 2 meisjes

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Hoi

Ik wil wel 1 of 2 kinderen liefst jongens :)
@Badeend helemaal geen rare vraag

Liefs anymoymous

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Haiii ​@Badeend,

Ja ik wil later kinderen, het is een pijnlijk maar ook mooi proces want… op dat moment groeit er gewoon iets in jou buik! een jongetje of een meisje maakt mij niet uit het is je kind en daar mag je trots op zijn! je hebt er dan 9 maanden mee gelopen door dik en dun! dat is het zo waard!

-xxx-   (ps: ben nu 13 )

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 7, 2025

@anoniempje1578  ewaaaa

ikBenEenAlien
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

ja, ik wil wel kinderen, ook al lijkt het me een lange en pijnzame en moeilijke 9 maanden en bevalling. qua geslacht maakt het me niets uit - twee jongen en een meisje lijken me mooi, maar alleen (een) jongen(s) of alleen (een) meisje(s) is natuurlijk ook 100% goed! en als ze transgender of non-binair of iets anders zijn is het natuurlijk ook goed!

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

hoi. 

Mieschien beetje rare vraag.

Willen jullie later kinderen ? Zou wel willen maar is niet de mogelijkheid 

zo ja jongens of meisje  als het ging maakte het mij niet uit

groetjes badeend

had ik maar een vriendin waar ik mij mocht gedragen als kind 

Hé ik geloof dat jij wel een vriendin kan krijgen hoor, en dat je je af en toe mag gedragen als een kind😅

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

hoi. 

Willen jullie later kinderen ?

zo ja jongens of meisje 

groetjes badeend

Hé badeend,

Ik zelf kom uit een groot gezin 10+ kinderen en ik moet zeggen ik vind het ongelofelijk gezellig en ik zou niet meer anders willen, het is ook een beetje mijn droom om kinderen te krijgen ik bedoel iemand die op jou lijkt en je vrouw! dat is toch een mooie mix! tuurlijk is het een verantwoordelijkheid en ik zal zeker proberen om een leuk gezinnetje te maken met lieve kids die net zo lief zijn als mijn toekomstige vrouw😁. en mij maakt het echt niet uit of het jongens of meisjes worden als ze gezond zijn ben ik al blij ( ik hoop dat mijn toekomstige vrouw ook dezelfde droom heeft😅 maar zij heeft daarin natuurlijk de grootste vinger in de pap)

• June 26, 2025

Hoi ik denk niet dat ik kinderen wil. Sowieso geen man🤢🤮

• June 26, 2025

Goeie vraag hoor. ​@Badeend je bent nu al mijn bff op dit forum!

Groetjes ​@Ducklover27 

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • July 4, 2025

hoi. 

Willen jullie later kinderen ?

zo ja jongens of meisje 

groetjes badeend

Hi, ik zou het ook leuk vinden om kinderen te hebben later. Alleen weet ik nog niet of ik ze zelf wil dragen ivm mijn eigen gender problemen lol.  Het biologische geslacht zou me niet veel uitmaken denk ik. Wel maak ik me zorgen of het handig is om kinderen te 'nemen' in verband met hun toekomst, kijk het gaat steeds slechter met de aarde en ik snap heus dat de tijd dat mijn kinderen leven de aardbol nog niet weg is (wie weet, het kan hard gaan lol) maar ook kwa oorlogen, wie weet komt er in de toekomst nog wel een gigantische oorlog, dat zou ik mijn toekomstige kinderen niet gunnen, lastige kwestie dus!

gr Smokey

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 14, 2025

Drie meisjes, net als ons koningspaar. 😊

En wat smokey zegt, het gaat niet lekker op deze aarde. Maar juist mensen met progressieve en liefdevolle karakters zouden (veel) kinderen moeten krijgen om de haat op deze wereld te compenseren. Het is zeker mogelijk dat het alsnog allemaal goed komt, maar vooral:

The only thing nec­es­sary for the tri­umph of evil is for good men to do noth­ing.

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 15, 2025

Hoi ​@Badeend 

Ik denk van niet, niet van mezelf iig. Ik heb een aangeboren hartafwijking en ik hoef mijn kind dat niet te geven, want het is al moeilijk genoeg. En als iemand die gay is wordt het ook al ingewikkeld.

Groetjes ​@Wolkje 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 15, 2025

Hey? ​@Vera16xx dat is een goede reden ! Trouwens fijn dat je er weer bent! Ikzelf heb nog dezelfde mening. Het lijkt me super leuk en lief en ook heel geweldig om die kleine lieverds van alles te leren en ze te helpen om een goed persoon te worden. 🥰😊 en niet zulke deugnietjes zijn als hun papa op de basisschool was 🤭🫣 haha. 

Liefs, Tover xxx

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 15, 2025

@Wolkje Je kunt ook kiezen voor adoptie als je zelf minder goede genen hebt, of bijvoorbeeld je kunt het gen dat jouw hartafwijking veroorzaakt onderzoeken en dan bij spermaselectie een spermacel 'uitkiezen' die dat gen niet heeft. Daar zijn vaak wel hoge kosten aan verbonden, hopelijk dat dit in de toekomst minder wordt en bijvoorbeeld vergoed wordt. Dat zie ik nog wel gebeuren want het zou zonde zijn als je om deze reden geen vader zou worden. Wellicht ben je in potentie juist wel een heel goede vader!

Hey? ​@Vera16xx dat is een goede reden ! Trouwens fijn dat je er weer bent!

Dank je! Het is ook leuk om jullie en zeker ook jou als lieve jongen weer te 'zien' op dit forum! *knuffeltje* 💕

Ikzelf heb nog dezelfde mening. Het lijkt me super leuk en lief en ook heel geweldig om die kleine lieverds van alles te leren en ze te helpen om een goed persoon te worden. 🥰😊 en niet zulke deugnietjes zijn als hun papa op de basisschool was 🤭🫣 haha. 

Liefs, Tover xxx

Afgaande op wat je geschreven hebt op dit forum lijk je me een heel goede vader te kunnen zijn met ook wel eigenschappen die vaak aan vrouwen worden toegedicht. Je lijkt emotioneel betrokken, aardig, intelligent en hebt het vermogen om zelfkritisch te kijken en jezelf aan te passen mocht dat nodig zijn. Veel mensen komen hier niet in de buurt. Ook ik worstel soms met mezelf, al ben ik redelijk tevreden zijn er altijd wel punten waarop ik mezelf kan verbeteren. Misschien leuk om daar eens een topic over te maken: wat kan/wil je verbeteren aan jezelf?

Liefs, xxVera 💋

• August 4, 2025

Ja denk het

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 5, 2025

Hoi hoi ​@Badeend, leuke vraag. Ja ik wil kinderen later. Maximaal 2, en het maakt me niet uit of het jongens of meisjes zijn, zolang ze maar gezond zijn! 😄

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 6, 2025

Hey ​@Badeend,

Ik zou zelf best kinderen willen. 1 tot 3 lijkt me ideaal, liefst 2. Het ouderschap lijkt mij heel leuk, zeker als ze wat ouder zijn 😅

Geslacht? Liefst in ieder geval 1 jongen, maar als het een meisje is vind ik dat ook helemaal goed natuurlijk.

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 19, 2025

Hoi ​@Vera16xx!

Ik lees jouw berichtje nu pas. Ik ben een tijdje offline geweest, dus ik reageer nu even.

Ik heb  weleens over adoptie nagedacht. Ik denk dat dat wel een optie zou kunnen zijn.  Het is alleen best wel duur. Spermaselectie is ook best wel duur, zoals je al zei. Ik denk dat daar wel mijn voorkeur naar gaat. Wie weet wat er in de toekomst allemaal mogelijk wordt. We zien het denk ik dan wel.

Liefs.

@Wolkje 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 19, 2025

Ja ik wil zeker weten wel kinderen later. Een jongen en een meisje lijkt me echt leuk. Op welke leeftijd zouden jullie kinderen willen dan? Ikzelf met 25 of 26 denk ik, als het lukt.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 20, 2025

Ik zou eigenlijk wel echt graag een kind willen, jongen of meisje maakt me niet zoveel uit.

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 4, 2025

ik zou zelf ook wel kinderen willen, niet meer dan twee en een jongen en een meisje zou ik wel leuk vinden. maar al zouden het twee jongens zijn of twee meisjes maakt helemaal niet uit.

liefs vie

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

Hey ik wil later geen kinderen denk ik. Ik kan echt niet tegen gehuild en vervelend gedoe. Misschien veranderd dat nog, baby's zijn heel schattig iig 🥰🥹

Liefs Yusa 😘