Skip to main content

Ik vindt ncs songs nostalgisch zoals heroes tonight sky high summersong 2018.ik vindt ook roblox tycoons nostalgisch oude Enzo Knol videos.sinterklaas journaal van vroeger.maar wat vinden jullie nostalgisch?

Hey! Ik vind Sesamstraat en Klokhuis nog steeds wel een mooie herinnering. En sommige muziek,  een van de eerste nummers die ik me herinner was Castle on the hill . En retro computer games van mn moeder die ik nog wel mag spelen ook nu nog. Dune 2000 en C&C tiberian sun. En knuffels die ik heb bewaard en knutselwerkjes van mn kindertijd. Dat dus :)

Liefs Tover xxx


Ik vind games van Super Mario wel wat nostalgia feelings hebben. Ik speelde dat vroeger altijd! (Nu soms nog steeds!)

Liefs.

@Wolkje 


@Tover01 Jaaa, Klokhuis. Zoveel naar gekeken.

Verder de PS3. Was m’n eerste echte console. Kreeg ‘m toen ik 6 was.


Hallootjes! Zelf ben ik weg van de Beste Vrienden Quiz, fantastische intro, grappige presentator en natuurlijk een heel leuk programma! Ik vond het zo'n leuke quize en krijg daar echt nostalgie van. Ook vond ik Scoobie-Doobie Doo, net als Tom & Jerry en Mrbean (de animatie), super nostalgisch🥺

Salam🍉


Sesamstraat, The A-team, klokhuis, Pluk van de petteflet, brandweerman Sam. Verder van die kinderliedjes enzo (vraag me echt af hoe ik dat ooit mooi vond...). En van die houtenpalen met uitstekende driehoeken waar je op moest kunnen lopen, ben de naam vergeten… Buitenspeelgoed enzo. En de races die bij ons in het hofje waren met zo’n 10/12 andere kinderen uit de straat. Dan was het wie het hardst kon fietsen zonder ‘het kreng van de straat’ te raken. :)


hoiii, sinterklaasjournaal,klokhuis,sesamstraat, wicky de viking, maja de bij vind ik nostalgische programmas,

en de fotos van mn basisschooltijd, niet leuk, wel nostalgisch

 


Hii, 

Ik vind het sinterklaasjournaal, Pipi Langkous, koekeloere  en Pietje Bell erg nostalgisch.  ☺️ Verder heb ik ook nog net als @Tover01 zegt mijn knuffels en knutselwerkjes. 😊

 

Liefs.  


Heyy,

Leuke vraag! Voor mij zijn het klokhuis en het sinterklaarjournaal wel echt enorm nostalgisch wordt altijd vrolijk als ik dat weer langs zie komen. Ook alle Donald Duck strips die we iedere week in de brievenbus kregen thuis zijn echt nostalgisch heb echt nog enorme stapels strips op mijn kamer van vroeger en zoals @Tover01 zegt mijn lieve knuffels haha🥰

Liefs, ItsJustMe <3


Umzoomi 


Ik heb altijd wel goede herinneringen aan Klokhuis, het Zandkasteel (😅), Pipi Langkous idd, en het spel ´Star Stable Online´ 😂

Liefss


Hoi, uiteraard ook Sesamstraat xd. En Abel, de stads krokodillen (was stiekem verliefd op het meisje dat de hoofdrol speelde ☺️), Sterke verhalen uit Zoutvloed, lachen om duizenden katten filmpjes op YouTube tussen mijn ouders in zittend. Tijdens kerk een kinderactiviteit zoals tekenfilms (Road Runner vind ik nog steeds leuk 😄), kleding verknippen of muffins bakken. Het was weinig kerk-inhoudelijk en dus erg leuk xd. Ik leerde dankzij een vrijzinnige dominee ook Simple Minds, The Gathering, Nightwish en Metallica beter kennen op m'n 9e of 10e. Als ik het mooie nummer Orion hoor denk ik terug aan mooie tijden. En strips ook. Suske en Wiske, elke Asterix 100 keer opnieuw lezen, Lucky Luke en de Postkoets (aanrader!!).Leuk topic trouwens! 

Groetjes liefs Tartan X


Was Bassie en Adriaan nog vergeten. Keken m’n ouders ook toen ze jong waren en m’n broer en ik hebben die dvd’s bijna letterlijk stuk gekeken.

Ik leerde dankzij een vrijzinnige dominee ook Simple Minds, The Gathering, Nightwish en Metallica beter kennen op m'n 9e of 10e.

@Tartan15 Dat klinkt nou als een goede dominee.

 


Hai,

Voor mij is het klokhuis, snuf de hond, huisje boompje beestje en donald duck wel nostalgisch.😊


hoiii, sinterklaasjournaal,klokhuis,sesamstraat, wicky de viking, maja de bij vind ik nostalgische programmas,

en de fotos van mn basisschooltijd, niet leuk, wel nostalgisch

 

Ik ook lol


Reageer