Skip to main content
Vraag

Wat is jullie doel voor jullie leven

• March 16, 2026
  • 3 reacties
  • 20 Bekeken

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1

Ik begin wel, Mijn doel is om verlichting te zoeken door zo veel mogelijk mensen te helpen, en wanneer ik dan verlichting heb gevonden wil ik toxicoloog worden en hoop ik een medicijn uit te vinden die mensen kan helpen met erge ziektes.

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 17, 2026

Hi, wat een mooi doel ♥︎

Ik weet zelf niet zo goed wat mijn doel is, ik wil wel iets kunnen bereiken in het leven maar dat zal op mijn eigen manier moeten gebeuren, want ik pas niet goed in de maatschappij. 

Het liefst wil ik later rechercheur worden of een andere functie bij de politie. Iets met rechten lijkt me ook heel interessant en leuk. Maar ik neig ook wel een beetje naar iets met natuur/buiten en dingen als forensisch onderzoek (DNA, sporen zoeken & onderzoeken) 

Liefs ♥︎

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 17, 2026

Hey, dat zijn mooie doelen! Ik wens jullie dat dat uitkomt!! Ik heb zelf een beetje een algemeen doel denk ik. Proberen om het leven van mensen (om me heen en hopelijk ook verder) een klein beetje prettiger te maken dan het nu soms is, en helpen om iedereen te laten zien dat het veel leuker is om elkaar de ruimte te geven. En het mooie te zien van iedereen die het net even anders doet in het leven. Het is zo top om elkaar te respecteren en waarderen omdat je het niet allemaal hetzelfde doet. Hoe mooi is dat. En ik hoop dat wat ik doe en ga doen heel ietsje positiefs bijdraagt voor anderen.  Beetje filosofisch maar toch 😊

😘Tover 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

hoi hoi ik vind dit eigk een mooi doel ik heb niet echt een doel voor mijn leven maar ik heb wel dingen waar ik mee bezig bent zo ben ik nu bezig met mijn eigen game maar euh ik denk dat een doel van mij is meer vrede in de wereld nou is dit nogal  breed en daarom vind ik dit niet echt mijn doel want ja ik bedoel hoe… 

maar euh ja ik ben dus met allemaal dingen bezig dingen progameren eigen game maken en eigk alles wat creatief en/of technisch is is mijn doel eigenlijk (ook een klein doel van mij is helpen met mensen trainen voor het wereldkampioen judo ja ik train judo met mensen die hier aan mee hebben gedaan)

groetjes anoniem 1305 oh w8 nee ik ben nu shermafan1305 anyways groetjes