Skip to main content
Vraag

Wat is het raarste wat jullie ooit hebben mee gemaakt?

• March 7, 2026
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat is het raarste wat jullie ooit hebben mee gemaakt mag van alles zijn

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 8, 2026

Hey! Grappige vraag. Er schiet me vast nog meer te binnen maar deze dingen denk ik nu aan:

- te horen krijgen dat Sinterklaas fantasie is vond ik best gek toen xD

- hardop in mn slaapkamer zeggen dat het rolgordijn wel omhoog mag en roetsj daar ging die 🤔🫣

- aan het piekeren zijn hoe een liedje heet en het komt op dat moment op de radio

- in groep 8 in (een stukje van) de pauze naast het whiteboard staan omdat ik vervelend was geweest en ik hoor achter me iemand, denk een meisje, mijn naam zeggen en "hou vol" en ik kijk om , en niemand te zien. Ook nooit achter gekomen. 

- een milkshake vanille besteld en ik zei tegen mn meisje dat ik eigenlijk net zo lief een aardbei had en je raad al wat er in de beker zat....😁

- een tijdje gezellig met meisje onder een boom zitten en we stappen op de fiets en er valt een tak naar beneden 😯

Liefs, Tover xxx 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 9, 2026

Haha leuke vraag inderdaad 🙂

Ja ik vond het ook idd wel heel raar om dat van Sint te horen... Ik geloofde het eerst helemaal niet😅

Rolgordijn die spontaan uit het kozijn valt🤯

Ik die wakker werd op de bank in een soort wormen kronkel en super verbaasd want ik ben de slechtste slaper ter wereld en dat was niet comfortabel 🤔 en het was ook heel licht gewoon... maar ja was ziek toen.

Ik had wolken gezien de bijna helemaal zwart waren.

Ons dak wat aan het overstromen was.

Wij denken dat we post hebben, is het voor zes huizen verderop 🤨

Er zijn er wrs nog meer maar kan ff niets bedenken 🤭

liefs♥︎

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Hoi dit is echt een leuke vraag,

Ik weet nog dat ik als kleuter een keer niet kon slapen dus ik keek naar mijn deur knipperde drie keer en toen was het opeens ochtend en toen dacht ik 3 maanden lang dat ik gewoon in een droom leefde uiteindelijk heb ik geacepteerd dat ik gewoon in slaap was gevallen.

Dit is iets wat me altijd is bijgebleven