Skip to main content

waarin slapen julie

• May 25, 2026
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik vroeg me af waar jullie in slapen want dan kan ik een keer wat anders uit proberen zelf slaap ik alleen in een sportbroekje zonder onderbroek

maar waarin slapen julie

7 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 25, 2026

Hoi hoi, ligt eraan waar ik zin in heb. Soms alleen een (losse) boxer, soms een boxer met een shirt aan, of alleen een boxer en een broek, het ligt er maar net aan waar ik zin in heb. Heb ook wel eens gedaan een pyjama shirt met een joggingbroek zonder boxer, en vaak ook een (korte) pyjama broek en shirt zonder boxer

Groetjes Lupus

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 26, 2026

Boxer en/of nachthemd oversized. Of niks of een slip. Zeker nu. Als het koud is boxer en shirt en heel koud pyjama.ย 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 26, 2026

Naakt.

Yusa
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 26, 2026

Met deze hitte had ik eerst een hemd en korte pyjamabroek (shortama;)) met daar onder een onderbroek aan, maar hemd ging na een uurtje uit, overbodig ๐Ÿ˜„

's Winters lange pyjama met onderbroek en daar gaat niets van uit! Brr๐Ÿฅถ

Liefs๐Ÿฉต

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 27, 2026

Hey ik slaap naakt ๐Ÿ˜Š

ร‰nย  als bij ons mensen blijven slapen dan doe ik hempje zeg maar een slaapjurkje aan om nietย  s nachts om mensen tegen opende gang naar wcย 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 27, 2026

ik slaap in een bed en gewoon in mijn blote piemel en billen, is veel gezonder want mijn piemel en billen zitten al bijna de hele dag opgesloten dus een beetje luchten is lekker.

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi โ€‹@AnnoDย 

Hoe koud het ook is, altijd naakt. Dat is zoooooo veel fijner dan met iets aan.๐Ÿ˜Š

x