Skip to main content
Vraag

Tips voor nachtmerries?

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo im back:)

even snel dus kijk als ik slaap en ik heb een nachtmerrie doe ik automatisch AAAAAAA om mezelf wakker te maken en uit die nachtmerrie en het lukt probleemloos maar dit kan akward zijn omdat ik mn familie wakker kan maken en straks misschien ook mn vrienden als ik bijv. logeer ofz dus mijn vraag is wat is een oplossing en heeft iemand dit ook en zowel wat je gedaan?

alvast bedankt!

Redder In Nood

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

Misschien kan je proberen om wat rustiger in slaap te vallen? Zoals chill muziek luisteren voor het slapen, ademhalingsoefeningen doen of ff opschrijven wat er in je hoofd zit, dan slaap je vaak dieper en heb je minder rare dromen

xx liefs Wolf 🐺

• October 28, 2025

Ik weet niet of je kijkt naar horrorfilms of actiefilms ofz maar mss minder daarnaar kijken en als je kijkt niet voor het slapengaan

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 4, 2025

hi misschien een beetje laat maar je kan altijd na een nachtmerrie even waker blijven, en vaak als die is geweest en je gaat slapen komt hij niet meer terug. je kan ook muziek luisteren of een boek lezen niet iedereen leest meer boeken dus ik weet niet of je er iets aan hebt 😂 maar hopelijk helpt het wel.

liefs vie