Skip to main content
Vraag

Therians/furrys iemand in Nederland?

• 17 november 2024
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

ben jij een furry/therian of allebij? want ik heb een groep met wel iets van 8 therians en we zoeken voor meer leden niet dat ik je locatie ofz wil weten maar gewoon dat wij hopelijk niet de enigste zijn in Nederland

als je ook een therian/furry bent reageer er pls dan op  :)

btw als je hier haat op hebt: ga hier niet op reageren

4 reacties

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 25 februari 2025

Heyy ik ben een therian en woon ook in Nederland! Ik heb zelf geen vrienden die een therian of furry zijn, maar dat zou ik wel graag willen. Ik ben 13 jaar oud en misschien kunnen we elkaar hier op het forum wat beter leren kennen??

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit .

Zie forumregel 4: contacten buiten het forum zijn niet toegestaan.

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 11 maart 2025

hoiii ik ben ook een therian 13 en ik zou het heeeeeel leuk vinden om therian vrienden te hebben

(aangepast door de kindertelefoon regel 3)

FurReality
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi, ik ben een furry. Zelf geen therian maar heb er niks tegen. Alleen mag je buiten dit forum geen contact opzoeken helaas. Maar een praatje op het forum is altijd gezellig!

• Net nieuw
  • 3 reacties
  • 29 maart 2025

Heyy ik zit nog er erg over te twijfelen maar ben wel een quadrobist. En eigenlijk zou ik ook wel een therian of Furry vriend/vriendin hebben maar ben zelf te verlegen.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen