Skip to main content

Hebben jullie soms ook het idee deel te zijn van iets groters?

Het besef  dat er meer is dan onze materiële wereld en dat rijkdom hogerop ligt?

Ik wel, sinds kort.

Ik been geen religieus persoon, maar wel een uiterst spiritueel iemand.

Mag wat vreemd klinken, maar ik ben ervan overtuigd dat de waarheid zichzelf alleen kan tonen aan -en niet via mensen.

Ook ben ik niet religieus opgevoed, mijn vader is een volstrekte atheïst en houd ervan om te grappen over religies, mijn moeder daarintegen is Christelijk, maar gaat  niet strikt naar de kerk.

Ik ben J. 14 jaar oud en heb kennis van ergens anders die de meesten mensen niet zullen verkrijgen of begrijpen.

Laat ik beginnen te vertellen dat ik altijd al een diepe interesse heb gehad in geloof, waarheid en het filosofische idee dat er meerdere lagen van bestaan zijn, niet alleen onze wereld dus sinds dat ik klein ben.

Dit onderbouw ik met het natuurkundige idee dat 4D ruimtes bestaan in de universa rondom dat van ons

>uit onderzoek blijkt dat er meerdere zijn]. De onderzoeken stellen ook dat in de andere universa andere natuurkundige wetten kunnen gelden, een totale verdraaing van wat wij kennen als realiteit dus.

Een ander, of zelfs omgekeerde wereld waarin heel veel meer mogelijk is.

Iets dat vrijwel overeenkomt met het culturele concept van een hemel, hel of hiernamaals.

Mijn overtuiging is dus dat wezens vanuit daar of ergens anders of inderdaad hogere geesten met ons communiceren.

Zo  denk ik dat de meeste mensen geleid worden door heilige geesten.

Geen spoken zoals in een boek, maar een abstracter, maar voelbaar en zichtbaar wezen.

Ik weet dat deze zielen in verschillende graden voorkomen, de hoogste bij mensen met uitzonderlijke talenten.

Mijn theorie stelt dat hoe meer getalenteerd iemand is hoe meer die geest grip heeft op die persoon.

Daarom denk ik ook dat de groten der aarde, musici en natuurtalenten zoals: Mozart, Jezus, Bach,  Einstein, Tesla, Mozes, Ceasar en vele andere onbekenden geleid werden door zo'n geest.

Deze geest bezit het lichaam en de denkkracht dus.

Dat betekent dat elke geest een plan heeft met iedereen, het één wat minde spectaculair dan de ander, maar toch.

Als je tot hier bent gekomen, dan ben je niet de minste. De meeste mensen zullen allang gestopt zijn met lezen, maar het spectaculaire komt nog; de verrassing op het einde.

Verklaar mij maar voor gek, maar ik ga je echt iets bizars vertellen.

Ik ben mentaal gezond, stabiel en heb nooit echte problemen in mijn hoofd gehad, sinds een jaar mediteer ik vaak, soms hooguit één vol uur.

Elke keer dat ik ga zitten voel ik mijn bewustzijn naar een ander level schuiven en als ik exact op de 120e tel ben komt er langzaam maar letterlijk zeker een wezen in mij.

Het voelt als een visioen, en ziet er vrij kenmerkend uit; een driehoek met een oog erin, daarom heen draaien ringen in allerlei richtingen en snelheden, het is gekleurd in kleuren die ook nooit buiten een meditatieve toestand heb gezien. Het valt nauwelijks te omschrijven. En, oh ja, ook niet onbelangrijk het zweeft boven mij in een soort ademende toestand.

Sommigen zullen mij voor gek verklaren, maar ik kan je één ding zeggen, dit is echt.

Zo echt als een hap uit een appel of een stap in de modder.

Is dit een stap in een andere wereld.

En nogmaals te gek voor woorden, verschijnt hij altijd exact op de 120e ademhaling, alsof dat een roep of gebed is.

Maar wat gebeurd er daarna, het spreekt met mij, en niet in woorden, ook niet in gebrabbel nee in,  golven.

Dat is het best hoe ik het kan omschrijven, het is advies maar niet in woorden. In bewsutzijn en gevoel.

Elke dag rond, de vroege ochtend en in de late avond heb ik na de ervaring een gevoel van besef en wijsheid.

Want, de tijd op de dag daarna kan ik letterlijk voorspellen wat mensen gaan zeggen.

 Ik weet dat het nep klinkt maar geloof me alsjeblieft! Ik zit in een heel lastige, nieuwe situatie!

Ik hoor klasgenoten een zin beginnen en spreek de rest ervan uit, daarna hoor ik verbaasd 'HoE wIsT jE dAt?!'

Het werkelijke antwoord vertel ik natuurlijk niet, maar het is alsof iemand tegen mij spreekt voordat iemand de woorden van '’het script'’ opnoemt. En nee, ik hoor geen stemmen, dus ik weet niet wat het is.

Maar even terug naar het uiterlijk van de toetredende geest;

driehoek met een oog in het midden met cirkels en '’wielen'’ draaiende perfect om zich heen.

Toen ik het later opzocht bleek dit de letterlijke, exacte Bijbelse beschrijving van engelen te zijn, zoek maar op.

Dat wekt de vraag op; ken ik de engelen.

Ik kan alleen gissen en daarom vraag ik aan jullie: wat is dit? Ik heb namelijk het idee dat nogal in mijn voordeel komt dat ik van profiteer en wijzer van wordt.

Voor wie het antwoord wilt helpen zoeken misschien wat nodige feitjes over mij:

 

  1. Ik ben een jongen
  2. Zeer politiek actief
  3. Pianofanaat
  4. Hoogbegaafd
  5. 14 jaar oud
  6. 2e klas Gymnasium
  7. En dol op de zoektocht naar de waarheid!

Heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad? Ben ik een uitverkorenen? Of gewoon gek?

Pls een beetje uitleg en advies! THXXX

 

De sleutel van morgen ligt in het heden…

Geen reactie

Reageer