Skip to main content

samen bidden

• May 16, 2025
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

hoi
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee

Heyy, ik had een idee

Soms als ik een topic lees dan wil ik voor die persoon bidden, maar vind ik het lastig te vragen of die het oké vindt, want sommige mensen zitten daar niet op te wachten terwijl anderen dat juist zouden willen.

Daarom dacht ik van als ik nou een topic maak hier over dan kunnen we misschien elkaar helpen door voor elkaar te bidden. Dat we dus in een reactie zeggen waar voor je wil bidden en dat samen doen (als je wilt)

Hoop dat anderen dit ook een goed idee vinden xx

3 reacties

Reading_Jellyfish
Forum|alt.badge.img

Heyy, ik had een idee

Soms als ik een topic lees dan wil ik voor die persoon bidden, maar vind ik het lastig te vragen of die het oké vindt, want sommige mensen zitten daar niet op te wachten terwijl anderen dat juist zouden willen.

Daarom dacht ik van als ik nou een topic maak hier over dan kunnen we misschien elkaar helpen door voor elkaar te bidden. Dat we dus in een reactie zeggen waar voor je wil bidden en dat samen doen (als je wilt)

Hoop dat anderen dit ook een goed idee vinden xx

Hii, 

Ik ben sinds een paar maanden de bijbel aan het lezen. Ik ben erg op zoek naar waar ik in geloof en ik geloof wel in god. Ik bid ook elke dag wel. Ik wil wel voor je bidden. Als je ook nog tips hebt voor mij hoor ik het graag<3

• May 18, 2025

Ik vind het idee schitterend en ik hoop op echt dat zoiets zou kunnen helpen. Mooi idee van jou!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@hoi, wat een mooi en lief idee! Het is inderdaad soms best lastig om te vragen of iemand het oké vindt om voor hen te bidden, maar zo’n topic maken is een fijne manier om dat gewoon samen te doen, zonder dat het druk of ongemakkelijk voelt.

Zo kunnen mensen die willen, elkaar steunen op een hele lieve en respectvolle manier. Echt een mooie manier om zorg en positiviteit te delen! Ik hoop dat er veel mensen mee willen doen. 

xx liefs Wolf 🐺