hey. ik ben een meid die ongelovig is maar mijn famillie is streng moslim, moet ook hoofddoek dragen etc. wat ik maar doe, ik kan er niet in geloven. ik ben bang, als ik het vertel komt mijn leven in een hel. ik heb laatste tijden veel ruzies over dat ik later een kunstenaar wil worden. ik word geslagen er voor. ik weet dat ze mij niet gaan respecteren als ik het zeg, ze kijken zelfs niet naar mijn gezicht. wat moet ik doen? trouwens, ik ben ook biseksueel.
Hoi, top dat je je eigen weg kiest ten eerste! Dit is natuurlijk een vervelend probleem, zeker dat je ook nog geslagen wordt. Dat mag al niet wettelijk, trouwens. Maar misschien heb je iets aan deze info, er staat een kopje bij met instellingen waar je hulp kunt krijgen.
https://mens-en-samenleving.infonu.nl/diversen/160401-als-moslima-uit-de-kast.html
Ik hoop dat dit je iets op weg helpt. Veel sterkte en succes!
Groetjes liefs Tartan X
Hoi
We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Groetjes,
Renske (De Kindertelefoon)
Hoi,
Hoe oud ben je? Ik heb ook een vriendin de hetzelfde probleem had. Onder 18 is hoofddoek niet verplicht. Zij is toen naar haar oom gegaan en toen is het gestopt.
Sterkte
Liefs
Salam
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.