Skip to main content

Hey iedereen.

Ik heb een vraag. Mag je eigenlijk als jongen kijken naar meisjes. Gewoon naar het uiterlijk niet meer. Ik weet niet goed of meisjes dit leuk vinden als je zit te kijken.  Als ik een meisje zie kijk ik altijd weg uit respect gewoon omdat ik niet weet of ze dit leuk vinden. Ik ken ook niet echt iemand van het vrouwelijk geslacht waaraan ik het kan vragen. Maar wat denken jullie erover?

Hey!

Het is helemaal normaal om naar iemand te kijken, of dat nu een meisje of jongen is. Iedereen doet het wel eens, maar het gaat vooral om hoe je kijkt. Als je gewoon even kijkt en niet staren of ongemakkelijk doen, is er niks mis mee. Veel meiden vinden het trouwens niet zo erg, zolang het niet op een manier is die ze ongemakkelijk maakt. Het is goed dat je respect hebt voor hoe zij zich erbij voelt, maar zolang je niet te opdringerig kijkt, is het prima! Gewoon jezelf zijn en kijken op een normale manier.

Denk erover als de zon. 

Fijn dat-ie er is en maakt de wereld een stuk mooier. Je kunt er prima een blik op werpen maar je moet er niet naar gaan staren.

Hey, ik denk dat iedereen wel naar elkaar kijkt. En als je iemand mooi vind kun je best eventjes iets langer kijken. Maar echt blijven kijken zodat het staren wordt is niet de bedoeling. Als mensen lang naar je kijken of je iig het gevoel hebt dat je uitgebreid bekeken word, voelt dat heel ongemakkelijk en onzeker. Ik weet ervan. Maar even kijken en in je opnemen is niet erg ofzo. Sterker nog volgens mij doet iedereen dat vanzelf al 😊

Liefs Tover xxx

Ik vind dit totaal niet erg. Zolang je niet echt gaat staren of echt heel uitdrukkelijk naar de intieme delen gaat kijken. Dan is er helemaal geen probleem. Uiteindelijk is een geslacht ook maar gewoon een geslacht, en verdient iedereen evenveel respect. 

Btw ik ben zelf een meisje. 

Liefs 

Anoniem789 

Hoi. Ik ben het met de rest eens. Als je gewoon kijkt is dat wel leuk. Maar niet te lang. En gluren is niet fijn. Maar als je lief kijkt en er bij glimlacht is dat wel vleiend. 

Groetjes Tjempie xxx

Je kan gwn kijken enzo maar niet roepen of raar kijken. 

Kijken mag best hoor.  Maar niet overdreven gaan zitten staren natuurlijk.

Reageer