Skip to main content

Hallo,

Ik ga elke zondag naar de kerk. Alleen wil ik niet, want ik ben homo. De pastoor weet dit en neemt mij dan apart in een spreekkamer om het er over te hebben. De pastoor help mij dan door een inwendig onderzoek te doen om de duivel te zoeken en soms moet ik klaarkomen. Hij moet dan mijn sperma proeven (er zit soms bloed bij) is dit normaal hebben, of hebben jullie dit niet.

 

Groet ,M,G

 

 

Ik heb vroeger zoiets ook gehad, de dominee moest altijd op intieme plekken aan mij zitten om de duivel uit mij te halen dit vond ik soms fijn maar soms ging hij ook met zijn vinger in mij en ging dit bloeden. ik heb dit nooit aan mijn ouders verteld en hou ik voor altijd geheim.


Heyy

getver, als het met jou toestemming is dan is het geen betasting, zonder jou toestemming is het betasting. Vind ik. Ik raad je ook aan om het tegen je ouders te vertellen of tegen iemand die je vertrouwd je vrienden of iemand op school. Ik vind dit dus niet  normaal, doet het dan ook pijn? Dat het gaat bloeden kan nooit iets goeds betekenen. Ik hoop dat je je zelf blijft, je bent wie je bent. Daar kan geen duivel iets aan veranderen. 
 

X


Dit is zeer abnormaal, en ook flink illegaal. Ten eerste mag een volwassen persoon helemaal geen seksuele interactie met een kind hebben, dat is pedofilie, en ten tweede, als jij dit niet wilt of niet prettig vind, is het ook nog eens verkrachting, wat ook zwaar illegaal is.

Ik zou het hoe dan ook aan je ouders vertellen, want dit is eigenlijk helemaal niet oke.

En als laatste, jij mag gewoon zijn wie je bent, homo of niet, jij bent wie je bent, en niemand behalve jij kan dat veranderen.

Groeten van Sir T.H.


Dit is alles behalve normaal, ik denk ook niet dat die dit doet om de duivel uit je te halen maar gewoon omdat die graag kinderen aanraakt. Ik raad je echt aan om dit aan je ouders te vertellen en te proberen hier niet meer in mee te gaan.


Homoseksualiteit kan niet worden 'genezen' of weggenomen door een priester. Absoluut nooit.

Daarnaast is het zo dat deze pastoor een pedofiel is die absoluut niet het beste met je voorheeft.

Ik vind de situatie heel zorgwekkend dus ik zou aanraden om de kindertelefoon te bellen, zij kunnen je denk ik beter helpen dan wij op het forum.

Heel veel sterkte.


Ik ben het met de personen hierboven mee eens! Maak dit bespreekbaar met een volwassene in je omgeving die je vertrouwt of een vertrouwenspersoon. Dit is zeker NIET normaal en dit is strafbaar. 

 

Maak dit AUB bespreekbaar, voordat het te laat is.


Hey MG, ik ga zelf ook naar de kerk en ben heel gelovig, alleen wat jij nu vertelt is slecht. God zegt dat hij van iedereen houd, dus ook van jou. En ja in de bijbel staat dat 2 mannen niet samen mogen zijn, maar God heeft jou gemaakt zoals je bent. Wat jouw dominee doet is dus helemaal verkeerd. Ik zou direct een andere kerk zoeken als ik jou was want de duivel heeft niets te maken of jij op mannen valt of niet. 

Groetjes:)


Reageer