mijn ouders accepteren niet dat ik niet geloof!
hoi allemaal,
mijn ouders zijn christelijk. ik niet. vanaf mijn 12e al niet meer. ik ben nu 17 jaar.
mijn ouders willen dit niet accepteren of openstaan voor oplossingen.
ik moet verplicht naar de kerk en ik moet verplicht bidden en danken.
ik heb vaak ook ruzie met ze over het geloof.
heb wel eens gesprekken met ze gehad. over een oplossing .. waarom ze mij niet willen accepteren ed.. maar zij staan voor niks open. zeggen dat het de regels zijn in huis. ook zeggen zij dat ik mezelf later nog wel 'tegenkom' als ik op mezelf woon ed.. wat ik ook graag wil want ik wil dit gezeur niet meer. ik zie het als dat zij mij lastig vallen met hun geloof en zij mij niet accepteren.
heeft iemand hier ervaring mee of gaat door dezelfde situatie?
mijn ouders zijn christelijk. ik niet. vanaf mijn 12e al niet meer. ik ben nu 17 jaar.
mijn ouders willen dit niet accepteren of openstaan voor oplossingen.
ik moet verplicht naar de kerk en ik moet verplicht bidden en danken.
ik heb vaak ook ruzie met ze over het geloof.
heb wel eens gesprekken met ze gehad. over een oplossing .. waarom ze mij niet willen accepteren ed.. maar zij staan voor niks open. zeggen dat het de regels zijn in huis. ook zeggen zij dat ik mezelf later nog wel 'tegenkom' als ik op mezelf woon ed.. wat ik ook graag wil want ik wil dit gezeur niet meer. ik zie het als dat zij mij lastig vallen met hun geloof en zij mij niet accepteren.
heeft iemand hier ervaring mee of gaat door dezelfde situatie?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.