Skip to main content

mening vragenlijsten op het forum.

• December 8, 2025
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1

oké. 

er zijn bij elkaar geteld ietsjes meer dan 3000 topics die vragenlijsten zijn.

ik ga niet de moeite doen om het goed te tellen.

maar wat mij interesseert is de mening van anderen hier over.

mijn mening?

jeetje waarom moeten het er zo veel zijn. ik vind dat het er minder moeten worden. gebruik er 1 en laat de rest van de ruimte over voor de topics die wél mensen kunnen helpen.

maar wat is jouw mening?

vertel mij, alvast bedankt.

9 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 8, 2025

Hoi,

Kijk, de actieve forumgebruikers, die vinden gezellige vragenlijsten (bijv de nieuwe van Cantaloupe) niet per se erg. Het is vooral de het aantal vragenlijsten over seks en "rate mij 1/10” die echt oprecht onzin zijn imo. Vragen over seks snap ik. We zijn in de puberteit, maar dan hoef je niet idd te vragen hoe groot iemand haar … zijn.

Dus ik snap wat je bedoelt en er ben het er ook mee eens, maar af en toe is een vragenlijst over iets ook wel leuk.

Groetjes,

ghast

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 8, 2025

Leuke vragenlijsten, als die van ​@Cantaloupe en ​@Yusa zijn ok.  Van al die vragenlijsten over luiers en seks word je gek soms. Ze verdrukken ook echt nuttige topics

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 9, 2025

Heyy!

Ik snap wel wat je bedoeld hoor maar kijk er toch een beetje anders naar😉 Ik vind het zelf juist wel leuk en denk dat het ook wel belangrijk is dat er voor een deel wat luchtigere topics zijn... als het alleen over problemen zou gaan is dat niet fijn, denk dat mensen dan ook wel minder lang op het forum actief blijven❤ Ligt wel aan de soort vragenlijst natuurlijk, maar ja zelf skip ik veel gewoon/ kijk er niet eens naar ..🙃 

Liefs🙂

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 9, 2025

Ik word echt helemaal gek van die nutteloze vragenlijsten over seks enzo. Ik bedoel, lekker boeiend, de lulmaat van een vreemde weten. Ik vind luchtige vragenlijsten wel erg leuk, het is even wat anders haha.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 10, 2025

@Cheezburger 

Ik ben het wel eens met de rest. ​@ja_ppie ☺️ dankjewel. Ik vind zelf ook de vragenlijsten van ​@Cantaloupe en ​@Boterbloempjee en nog wat andere erg leuk 🙂 maar srs die seks/penislengte/cupmaat/ luier vragenlijsten moeten echt stoppen ze hebben namelijk allemaal dezelfde vragen en het enige nut is voor de TS namelijk om geil te worden 😒

Liefs Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 10, 2025

Hey! Ik deel de mening van ​ iedereen die zegt dat de (zoveelste)luier en seks lijsten niet hoeven en de leuke en interessante lijsten van o.a. ​@Boterbloempjee  en ​@Cantaloupe  zeker wel. Wereld van verschil 😉

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 18, 2025

Ik snap het wel want veel mensen willen graag hun eigen dingen opzetten en dan komen er meerdere van ik ga niet denken van ik wil handen niet opzetten want er zijn al veel van

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • December 25, 2025

Hoi,

Ik vind de ‘normale’ vragenlijsten over allerdaagse onderwerpen wel leuk om te lezen en te maken. Dat is ook 1 van de redenen dat ik ook op dit forum zit, maar ik vind die seksvragenlijsten wel echt te veel aanwezig. Sowieso op dit forum gaat 1/3 van de topics over seks. In die topics staan altijd dezelfde vragen en zijn alleen bedoelt om geil van te worden. Van sommige seks-topics vraag ik mij ook af hoe ze worden goedgekeurd en geplaatst door de kindertelefoon.

Groetjes, Monkeyboy08

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 25, 2025

ja, ik vind ook dat er te veel van die vragenlijsten over seks zijn.

die andere zijn wel leuk.

en nog bedankt voor jullie meningen!